Onko kukaan naisista mitannut koskaan hartoidensa leveyttä?
Minä olen saanut kuulla monesti olevani harteikas, olisi kiva tietää onko leveys vain näiden sanojien päässä ;)
Kommentit (12)
ja kyllä se leveältä vaikuttaa 155 cm:n varressa :) Siis omasta näkökulmasta, en muista että kukaan olisi kommentoinut kumpaankaan suuntaan.
48cm, eikä kukaan ole sanonut harteikkaaksi.
170cm
ap sai jäykällä mittanauhalla tulokseksi 106cm. Pituutta mulla on 169cm. Ja t-paita oli mittauksessa päällä.
ap sai jäykällä mittanauhalla tulokseksi 106cm. Pituutta mulla on 169cm. Ja t-paita oli mittauksessa päällä.
Leveys on 43cm. HUH, mä jo luulin olevani joku friikki! t.ap :)
leveät hartiat yhtään, kumma että joku on niin sanonut!
leveät hartiat yhtään, kumma että joku on niin sanonut!
t.ap
et kyllä mun kans piti mitata kun aina oon saanu kuulla et mul on miehen hartiat ;) heh ja joo taisin tällähetkellä mennä johtoon sillä tulos oli 52cm ja pituutta on 171cm. no okei harrastan urheilua kilpailumielessä ja puntilla tulee käytyä 3kertaa viikossa että luultavasti sillä on osansa leveisiin hartioihin :P lisää näitä!!
Olen 170cm pitkä. Nuorempana joku kyseli, että olenko uimari... Hartiasta hartiaan noin 45cm, mutta tuo ympärys vähän alempaa (leveimmästä kohdasta).
olen aina pitäny mun hartioita "jenkkifutaajan" hartioina, mutta ei ne tässä ketjussa ainakaan näytä sitä olevan. Leveys jotain 43cm ja ympäryys 104cm, pituutta mulla on 173cm... (hämmästelee)
48cm, eikä kukaan ole sanonut harteikkaaksi.