Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian ihmiset yleensä vastailevat facebookissa kaveripyyntöihin?

Vierailija
05.10.2010 |

Ja jos ei kaveriksi halua, niin hylkäävätkö useimmiten heti vai jääkö kaveripyyntö vain roikkumaan? Kumpi tavallisempaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaathan myös, että kaikki facebookissa olijat ei käy siellä aktiivisesti. Mullakin on tuttuja, jotka käy ehkä pari kertaa kuussa, lähinnä katsomassa valokuvia. Mutta tietysti, jos näet, että ko. henkilö on esim. jatkuvasti kommentoinut yhteisten tuttujenne asioita, niin silloin syy ei voi olla tämä.

Vierailija
2/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi baarituttava pyyteli fb-kaveriksi pariinkin otteeseen ja ekalla kerralla hylkäsin heti, toisella roikutin jonkun aikaa. Ja ajattelin jos vielä kolmannen kerran heittää kutsun, pakko se on hyväksyä kun noin sitkeä on :) Kolmatta kutsua ei tullut, onneksi.

Koulu- ja työkaverit sun muut läheiset ja sukulaiset hyväksyn yleensä sen kummempia miettimättä heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut roikuttaa ylipäänsä? Miksei vaan voi heti hylätä?

ap

Vierailija
4/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos se pyytäjä vaikkapa unohtaisi pyytäneensä kaveriksi eikä tajua ettei toinen sitä koskaan hyväksynyt... tai jotain.

Vierailija
5/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuossa toivossa. Muutama pyyntö on tullut, joihin en oikein tiedä miten reagoisin. Tunnen ko. henkilöt samasta työpaikasta, mutta en halua heitä "ystävikseni" koska emme sitä oikeasti ole (olen kyllä sivulauseessa sanonut että mulla on siellä vain "oikeita" ystäviä). Jos en hyväksy, siitä loukkaannutaan:/

Siispä mietin ja roikutan.

Vierailija
6/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jokin aika sitten täysin tuntemattomalta "kaikkien kaverilta" kaveripyynnön. Jäi roikkumaan, kun mietin haluanko lähteä mukaan tuohon. Peruutti pyynnön viikon tai parin sisällä. Seurailin naisen kaverimäärää, joka kasvoi noin 200:sta noin 800 kaveriin viikossa.

Vierailija
7/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkumaan ihan siksi, että periaatteessa tiedän, kuka kutsuja on, mutta en ole missään tekemisissä ollut aikoihin enkä tule koskaan olemaankaan. Toki mulla sellaisiakin kavereita on, mutta ainakin joskus olen ollut läheisemmissä väleissä heidän kanssaan. Joskus on näitä, että en oo ihan varma viitsinkö hyväksyä. Mietin muutaman päivän (siis en koko ajan, mutta jätän silleen asian hautumaan) ja sit joko hyväksyn tai poistan. Siis vähän sen mukaan, että kiinnostaako mua kuulla kyseisen henkilön kuulumisia jatkossa.

Sellaiset hylkään heti, joista tiedän heti että en kaveriksi halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän