Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoitussupistuksia 2-15min.välein tullut nyt

Vierailija
05.10.2010 |

parin tunnin ajan. Ei erityisemmän kipeitä ts."oikeita" suppareita.

Vauva laskeutunut ja kohdunkaulaa ei ilm. jäljellä.

Tarviikohan ruveta pakkaileen sairaalakassia?

Viikkoja 34+5.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin täysiaikaisena. En tajunnut että synnytys on käynnissä kuin vasta viimisen tunnin ajan ennen syntymää.

Vierailija
2/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on ollut vauva laskeutunut jo viikkoja ja harjoitussuppareita tullut tiheään. Viimeisen parin viikon aikana myös jonkin verran kipeitä supistuksia. Silti nyt mennään rv:lla 38, eikä mitään vielä ole tapahtunut - paitsi että alan olla ihan hajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä odotukseen. Nämä viimeiset viikot kuluvat valitettavasti niin toivottoman hitaasti, kun kunto alkaa olla huono. Esikoisen kanssa kävin vielä näihin aikoihin säännöllisesti harrastamassa liikuntaa. Nyt postilaatikolla käyti on jo suoritus :(

t. 3#

Vierailija
4/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa vaan se kassi, mutta koita ajatella ettei ehkä tarttekaan silti vielä lähteä (mikä noilla viikoilla kuitenkin on hyvä).

Vierailija
5/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt kovin paha ole vaikka sitä kassia pakkailisi valmiiksi turhaan. Mieluummin turhaan aikaisin, kuin viimehetken paniikissa.

Jos ne supistukset säännöllistyvät, niin soita synnärille, on vielä kuitenkin viikotkin sen verran vähissä että vauvan keuhkot eivät välttämättä ole vielä täysin kypsät.

Vierailija
6/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti noilla viikoilla toivo, että vauva vielä syntyisi? Kyllä tossa vaiheessa jokainen päivä pienokaiselle vielä vatsassa on plussaa. Itse synnytin esikoisen 36+0 ja olen iloinen, että pysyi sisällä "edes siihen asti" (ongelmia oli jo rv28 lähtien).

Vierailija
7/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitihän se arvata, et aina yksi tällainen kommentti mahtuu joukkoon:(

Vauvan soisin kasvavan vielä kohdussani.

ap