Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leivonta-gallup :)

Vierailija
05.10.2010 |

Leivotko usein?

Mitä leivoit viimeksi?

Suosikkileivonnainen? (siis mitä itse teet usein)

Tulipa vaan mieleen kun itse tykkään leipoa usein :) Viimeksi tein omenapiirakkaa, ja suosikki taitaa olla jokin juustokakku

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on älytön läski (muusta perheestä puhumattakaan) kun tuohon tahtiin väännetään herkkuja...

Vierailija
22/34 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä leivotaan älyttömästi herkkuja, mutta eivät ne äidit eikä lapsetkaan näytä kovin lihavilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa noita leivontablogeja.

Vierailija
24/34 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tein täytekakun (ihan perinteisen mansikka-kermahässäkän). Useimmin teen porkkanasämpylöitä. Hyvänä kakkosena kinkkupiirakka ja mustikkapiirakka.

Vierailija
25/34 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on älytön läski (muusta perheestä puhumattakaan) kun tuohon tahtiin väännetään herkkuja...

Itse olen siis ihan "normaaleissa mitoissa" (siis olin ennen raskautta, eikä nytkään ole tullut ylimääräisiä kiloja, tietysti "tarvittavien kilojen" lisäksi) ja sanoin juuri miehelleni kun puhuimme puhelimessa, että kun parin viikon päästä jään äitiyslomalle, niin ihan varmaan leivon joka päivä (kun on tylsää) ja sitten meidän pakastin tursuaa kaikkia herkkuja, mitä ei kuitankaan voi syödä, etten paisu ja turpoa ihan älyttömiin mittoihin :D

No, raskausaika vielä ehkä menee, kun on täytynyt jättää sokerit, hiiva ja vaaleat jauhot pois (kiitos raskausajan hiivatulehduksien) mikä hetkittäin on melko tuskaista, koska olen aina ollut makean perään :D

Vierailija
26/34 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niitä leivonnaisia nelihenkisessä perheessä paljon kulu. Lisäksi mies ei makeista tykkää. Eli 2-4 kertaa kuussa ehkä leivon.

Viimeksi rommi-rusina-omenakakun töihin ja suklaakakun nuorisolle.

Vierailija
27/34 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kyllä, mutta lievästi ylipainoisena en viitsi, kun söisin kuitenkin hulluna leipomukseni ;)

Vaniljajuustokakkua leivon yleensä synttäreille, ja sämpylöitä joskus perheelle.

Vierailija
28/34 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pitää saada pysymään pinnalla!

Ihan loistavaa ajanvietettä, eikä joka toinen viesti ole herjaavia "haista vttu" tyylisiä.

Itse ajattelin seuraavaksi leipoa jotain sämpylöitä, en olekkaan koskaan ennen kokeillut :)

Tietääkö joku oikein hyvää mysli-sämpylä ohjetta? :)

Vierailija
29/34 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivon enimmäkseen helppoja marjapiirakoita lapsille välipalaksi, mutta sämpylöitä teen puurojen jämistä, pullia joskus, kakkuja ja muffinsseja pakasteeseen jne.

Vierailija
30/34 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein syntymäpäiväkakun isälleni ja toin sen mukanani töihin :) Tykkäsi :) Täällä siis edelleen se sama joka kehuskeli lihovansa 100 kg kun jää mamma lomalle :) mä en ymmärrä mistä tää yhtäkkinen fiksaatio leipomiseen on tullut :D

Mies kirosi eilen saunassa et sun täytyy lopettaa toi leipominen, ennenkun se käy linjojen päälle :D

Vierailija
31/34 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sellainen leivonnainen/ruoka/jälkiruoka mitä haluaisit oppia tekemään, muttet vielä ole kokeillut?

Jos vähän heräteltäis tätä keskustelua täällä!

Vierailija
32/34 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEsällä ja syksyllä tulee leivottua viikoittain: raparperi-, mansikka-, mustikka-, viinimarja- ja omenapiirakkaa. Jouluna seuraavan kerran, muuten vain satunnaisesti. En hirveästi pidä leipomisesta, mutta marjapiirakoista kyllä. :)

Eikä meillä ole paino-ongelmia, jos ei lasketa sitä että marja-ajan jälkeen paino laskee alipainon rajoille. Toiset saa ylimääräiset kalorinsa alkoholista tai epäterveellisestä ruuasta, meillä juodaan paljon kahvia ja sen kanssa maistuu kahvileipä. Kulutetaan kalorit sitten lenkkipolulla.

Vierailija
33/34 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmiten sämpylöitä. Nyt en ole kyennyt leivonnaisia tekemään, koska olen herkkulakossa ja itkettäisi heittää kaikki hyvät luomukseni vain mieheni massuun :-). Eniten tykkään kyllä leipoa erilaisia suklaaherkkuja, kakkuja ja keksejä.

Vierailija
34/34 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon ehkä kerran viikossa. Välillä menee viikko etten leivo, sitten leivon pari-kolme kertaa seuraavalla viikolla. Viimeksi leivoin suklaakakkua.

Vaikea sanoa suosikkia, ehkä kuitenkin rukiiset sämpylät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi