Avopuoliso haluaa hävitttää mun koiran
Koira on neljä vuotias, pienikokoinen seurakoira. Mies tahtoo siitä eroon, joko myymällä tai tappamalla, koska se kuulemma haisee.
Kommentit (10)
Lyön vetoa, että se haisee enemmän.
Minäkään en pidä koirista mm. tuon hajun takia. Voisipa olla, etten muuttaisi yhteen koiranomistajan kanssa, vaikka kuinka ihmistä rakastaisin.
Tappamisehdotus kuitenkin herättää ihmetystä tämän aviopuolisosi persoonallisuudesta. (Narsisti?) Eikä rakkaan lemmikin myyminenkään niin helppoa ole. Jos koiran voisi "sijoittaa" vaikka jonnekin maalle mummolaan, niin se voisi olla kohtuullinen ehdotus.
onkohan kyse siita et se on just "SUN" koira, asia ois varmasti toinen jos se ois hanen koira.
Oon tavannut pari tallasta, tosin ei ole ollut mun miehia, mut niille se oma rekku on just se paras ja muijan koira sit jotain ihan muuta josta paastava eroon jos vaikka koirat ei tuu toimeen :D
vaihdoin miestä ja valitsin tietty sellaisen joka tykkäsi mun lemmikistä eikä ollut allerginen
Eikä rakkaan lemmikin myyminenkään niin helppoa ole. Jos koiran voisi "sijoittaa" vaikka jonnekin maalle mummolaan, niin se voisi olla kohtuullinen ehdotus.
vaatia toista luopumaan rakkaasta (?) lemmikistä. Tuollaisessa tilanteessa ainoa kohtuullinen ratkaisu on laittaa äijä kiertoon.
Eikä rakkaan lemmikin myyminenkään niin helppoa ole. Jos koiran voisi "sijoittaa" vaikka jonnekin maalle mummolaan, niin se voisi olla kohtuullinen ehdotus.
vaatia toista luopumaan rakkaasta (?) lemmikistä. Tuollaisessa tilanteessa ainoa kohtuullinen ratkaisu on laittaa äijä kiertoon.
Meinaan, että
ehdotus
mummolaan sijoittamisesta voisi olla kohtuullinen tappamiseen tai myymiseen verrattuna. Koiran omistajalle sekin tietysti on liikaa, jos koira on rakkaampi kuin mies.
Koiran omistajalle sekin tietysti on liikaa, jos koira on rakkaampi kuin mies.
tärkeämpi kuin myöhemmin kuvioihin tullut mies, joka vielä esittää älyttömiä kommentteja toisen lemmikistä.
se on sinulle rakas ja ollut talossa kauemmin kuin mies.
eipä taida sinusta välittää jos laittaa valitsemaan. valinta on sinun
Hävitä sä se avopuoliso.