Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 69 kg ja olen 163cm pitkä

Vierailija
05.10.2010 |

Olen siis lievästi ylipainoinen. Silti vaatekokoni on 38-40. Ja nämä vaatteet eivät ole mitään makkarankuoria päälläni. :)

Aihetta laihduttaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen itse sitä mieltä että muutaman kilon jos sais pois niin olis hyvä.

Mutta tämähän riippuu ruumiinrakenteesta, saman pituinen siskoni olisi ylipainoisen näköinen jos painaisi minun tavoitepainoni verran (nyt painaa alle 60kg kai)...

Vierailija
2/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä katso tarpeelliseksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman pituisena 71kg. Tosiaankin oli sitä ylimääräistä laihdutettavaa. Vaatekoko oli 42.

Kun olin jo laihtunut jonkin verran ja vaatekoko 38-40 painoin muistaakseni 60-64kg. Itse en ollut siihen tyytyväinen, nyt olen, kun vaatekoko on 36-38 ja painan noin 54kg.

Vierailija
4/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lasta olin ollut ihan tyytyväinen siihen 38-40 (useammin 40 kuin 38) kokoiseen kroppaani mutta lapsen jälkeen en vain tyytynyt siihen, varmaankaan senkään takia kun huomasin kuinka helppoa laihdutus on.

Kai sitä nyt peilistäkin näkee tarvitsisiko laihduttaa vai ei, pelkkien mittojen perusteellahan on hankala sanoa kun ei tiedä toisen ruumiinrakenteesta tai lihaksikkuudesta mitään.

Itse halusin että vyötärönympärys on alle 80cm.

Vierailija
5/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saman painoinen, pituutta on ehkä noin 167cm. Vaatekoko on sama 38-40. Olen ehkä vähän omppu, tosi herkästi masun kohta alkaa pömpöttämään, mutta muuten tällä hetkellä en aio laihduttaa. Jalat,peppu,ovat sutjakat. Paino jojoilee kuukauden vaiheesta johtuen parin kilon välillä. Normitilassa olen täysin silmäämiellyttävän näköinen :D Joten minun mielipiteeni on: älä laihduta, miksi pitäisi?

Vierailija
6/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin pyöreä, vaikka lihastakin on hiukan siunaantunut.

Vierailija
7/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa pari kiloa sun alle ja pituutta 167.

Minulla on selvästi liikaa massaa nyt päällä ja olo tukala. Tavoitteena saada paino noin 60 kilon kieppeille tai mielellään vähän alle. Vähän ihmettelen, missä sulla se paino on, jos mahdut noin pieniin vaatteisiin noilla mitoilla:)

Mulle menee koon 42 housut. Yläkroppaan menee pienemmät koot. (oon siis päärynä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän