Kovasti kuluneiden Reimatecien hinta ihmetyttää
eli onko tuo Reimatec joillekin jokin "pyhä" sana,josta voidaan pyytää ihan mitä vaan kirpparilla?? Etsin meille tänään parilta kirpparilta semmoista "rönttöhaalaria",jota voisi käyttää tässä piakkoin,kun alkaa olla kylmä ,mutta maa vielä lumeton ja routainen...Ja lapsi siis 1.5v.
Tässä löytämäni tulokset:
-erittäin likaiseksi pinttynyt vaalea haalari,joka näytti todella "siivottomalta"&kulumaa myös,hinta 10e.
-hyvin vanha haalari,jossa hihansuut rikki ja muutenkin muutamia pieniä reikiä,hinta 12e.
-kulunut ja nuhjaantunut haalari,jonka olisin voinut ostaa,jos hinta olisi ollut jotakin max. 4e,mutta tässäpä hinta 22e.
Eli jäi minun puolestani nuo Reimatec- haalarit ostamatta,muutama muukin niitä katseli,mutta hinnan nähtyään,laittoi takaisin rekkiin.
Ei tyhmä ole se,joka pyytää,mutta minä en kyllä maksa lähes roskistavarasta tuommoista hintaa.Muutaman euron olisin tuosta viimeisimmästä voinut maksaa,muita en olisi huolinut edes ilmaiseksi.
Monesti olen tehnyt ihan älyttömän hyviä löytöjä noiden haalareiden suhteen.Siistikuntoisia ja ehjiä kosteussuojahaalareita on löytynyt 5-8e:lla,eilen viimeeksi Rasavillin keväthaalari tytölle 0.50e. Ehjä ja kulumaton,vain vähän maalitahraa tullut haalariin;oikein kelpo meille pihahaalariksi ensi keväänä.
Pakko oli tuo ihmetykseni jonnekin purkaa!