Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkistatteko vielä 3.luokkalaistenne repun? Siis että on oikeat

Vierailija
04.10.2010 |

kirjat seuraavaa päivää varten repussa?

Itse en ole tarkistellut, mutta nyt on ollut liikaa unohduksia ja mietin että pitäisikö taas ryhtyä tarkistamaan lapsen reppu? Vai annanko lapsen jo itse ottaa vastuun ja kärsiä mahdolliset seuraukset? Tän syksyn aikana jo 5 kertaa joku kirja/vihko unohtunut kotiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö nyt tokalla luokalla ja itse huolehtii. mä en edes tiedä mitä kirjoja pitäis repussa olla. Edellisen päivän läksykirjat aina mukana ja muut kirjat koulussa.

Vierailija
2/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkista ekaluokkalaisen pojankaan reppua, koska kaikki kirjat, mistä ei ole tullut läksyjä ovat koulussa. JOs on läksykirja unohtunut kouluun, niin se on sit voi voi. Erikoisemmat mukaan otettavat varusteet tarkistan toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkasta päivittäin. Kysyn kyllä päivittäin, mitä tuli läksyksi ja onko tehnyt ne ja onko viestejä. Unohduksia ei ole tullut. Silloin tällöin pyydän purkamaan laukun, kun sinne tahtoo kertyä hansikkaita ja verkkareita ym.

Vierailija
4/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut kaikki kamat mukana. Ei kai ne voi ees kotiin jäädä, jos läksyt tehdään heti koulun jälkeen aina samassa paikassa (meillä keittiön pöydällä, jotta voin esim. ruokaa laittaessa samalla neuvoa lapsia) ja läksyjen teon jälkeen kaikki repusta pois otetut tavarat (kirjat, kynät, vihkot, reissari jne.) laitetaan VÄLITTÖMÄSTI takaisin reppuun. Näillä eväillä lapsilla unohduksia tasan 0.

Terv. yläkoulun erityisope, joka jaksaa aina ihmetellä, miten tämänkin asia on niin pirun vaikea opetella jo alakoulussa... ja yhä edelleen yläkoulussa tuskaillaan samojen juttujen kans

Vierailija
5/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarkistanu =O Oisko pitäny?

Vierailija
6/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huono omatunto siitä, että vieläkin laitan lapsen kirjat takaisin reppuun, kun olen tarkistanut läksyt. Huolehdin myös uimakamppeet ja liikuntavaatteet reppuun.

Unohtelee sitten kouluun joskus läksykirjoja ja ne vihkot on aina koulussa silloin kun niihin pitäisi kotona jotain tehdä.

Muutenkin passaan kolmasluokkalaista ihan liikaa, koska en jaksa tapella joka asiasta.

Vierailija
7/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta neljäsluokkalaiselta olen lopettanut. Muistutan kyllä repun pakkaamisesta. Ei ole ollut unohduksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän