Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticket to heavenin vaatteet on vaarallisia. sis. linkin

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia lastenvaatteita? Minulla olisi niihin rahaa, mutten viitsi ostaa kun ovat niin räikeän värisiä ja tosiaankin susirumia!

Yksivärinen siniharmaa tai suklaanruskea? Niilälhän on joka vuosi paljon yksivärisiä, hillittyjäkin. No, jos tykkää Reiman "klassisesta" pinkki-muta-haalareista, niin ei siinä mitään.

Vierailija
2/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä toteutuu käytännössäkin. Kukahan sairas on tuon tuottanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisissä haalareissa yms. noita ei ole.

T: Ticketin myyjä

Vierailija
4/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten osta vakavasti sairaalle lapselleni kyseisen merkkisiä vaatteita! (Ja tässä on nyt kyse vähän vakavammasta kuin flunssasta...)

Vierailija
5/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tiesin että ovat paskaa tavaraa

Vierailija
6/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ticketit ei kestä kuukautta pidempään, eli tiesin että ovat paskaa tavaraa

Vierailija
7/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole tuommoisia naruja ja nyörejä enää Ticketeissä. Että laittaa vaan näitä linkkejä lisää, jossa köyhät koittaa parjata hyvää laatuvaatetta sen takia, ettei itsellä ole varaa. Ettei nyt vaan varakkaampi naapuri mene ostamaan lapselleen, että joutuu sitten itse pulkkamäessä talvella häpeemään silmät päästään kun omilla kersoilla on jotkut Cirafin järkyt talvikamppeet :D

Nimim. Tickettiä lapsillaan monta vuotta käyttänyt

Vierailija
8/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kävin linkin katsomassa ja muistankin tämän jutun.

Meillä on juurikin tuollainen Ticket kaapissa odottamassa kahta nuorinta, enkä olis todellakaan tajunnu leikata noita nyörejä jollet olisi muistuttanut.

SUUR KIITOKSET SIIS SIINULLE AP

Vierailija
9/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia lastenvaatteita? Minulla olisi niihin rahaa, mutten viitsi ostaa kun ovat niin räikeän värisiä ja tosiaankin susirumia!

Vierailija
10/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän merkkiä sit itse suosit?

Vierailija
11/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaa että ne on susirumia kun valikoimaa on useita erilaisia variaatioita. Ja mitä hintaan tulee, niin ostan mieluummin sellaisen puvun joka kestää.

Nykyisin esim. reimatecit on aivan törkeän huonoja. Halvemmat voi suoraan parin kuukauden jälkeen pistää roskiin. Ticketin pukua voi käyttää usean kauden ja vielä pystyy myymään eteenpäin hyvällä hinnalla.

Miksipä siis ostaisin sikaa säkissä kun tiedän että rahoilleni tulee vastinetta. Jos sinulla on yhtä hyvä merkki tiedossa niin kerro toki, otan vinkin mielellään vastaan.

Vierailija
12/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kuinka kevään -08 Hulluilla Päivillä kiireapulaiset leikkeli niitä nyörejä irti minkä ehtivät, kun Plain Rain:it hupeni rekeistä kovaa vauhtia. Olivat saaneet vähän myöhään tiedon, että nyörit pitää leikata pois ennen myyntiä eikä kaikkia oltu ehditty leikellä. Näin ainakin Jumbon Stokkalla.

Meillä on käytetty paljon T2H välikausivaatteita ja niihin olen ollut tyytyväinen. Talvivaatteet menettelee mutta parempiakin löytyy. Tuskin nyt yhden lastenvaatemerkin vältteleminen lasta suojaa miltään pahalta tai onnettomuuksilta (tai mitä nyt kukakin sattuu pelkäämään); jos jotain on sattuu/tapahtuu niin se joka tapauksessa tapahtuu ja silloin on ihan sama minkä merkkisiä vaatteita lapsella on päällä...

Vierailija
13/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan rehellisesti pidän huomattavasti rumempina niitä jo kohta kansallispuvun arvonimen ansaitsevia "harmaa alaosa ja räikeänvärinen yläosa" -suomalaisvalmistajien "tosi modernin näköisiä" mallistoja joita kaikki marketit pursuaa vuodesta toiseen. Mä en ymmärrä oletko katsonut väärin, vai miten voit väittää Ticketin haalareita "räikeiksi" muihin haalareihin verrattuna?

Vierailija
14/14 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä mä ihan rehellisesti pidän huomattavasti rumempina niitä jo kohta kansallispuvun arvonimen ansaitsevia "harmaa alaosa ja räikeänvärinen yläosa" -suomalaisvalmistajien "tosi modernin näköisiä" mallistoja joita kaikki marketit pursuaa vuodesta toiseen.

[/quote]

No mikä tähän on syynä? Vastaus: valmistaja tietää, että suomalainen kuluttaja on tylsä ja käytännöllinen > harmaata peliin.

Miettikää, miten paljon suomalaiset ostavat _mustia_ kenkiä, kun ovat nääs niin hirvittävän käytännölliset: sopivat kaikkien värien kanssa eikä lika näy. :D

Enniiwei, mun tyttö oli ihan allapäin, kun viime vuonna ostin hänelle harmaat toppikset (voi mua). Kyllä ilme kirkastui, kun kakkoshousut olivat sitten kirkkaanpunaiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi