Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tätä "nahkareppua" oikeesti saada pois jollain muulla keinolla kun veitsellä??

Vierailija
04.10.2010 |

mä en millään jaksa uskoa että saisi :(

Mulla raskauden alottua lähtöpaino 90kg, maha oli "suht" kiinteä, verrattuna mitä se on nyt raskauden venyttämänä, täynnä raskausarpia ja järkyttävä löysä lälly :( Täytyykö mun jumpata 10vuotta ennenku se lähtee, vai saako sitä ollenkaan kokonaan pois? Jääkö nahka löysälle vaikka jumppaisin kuinka?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tuli 14kg, vyötärön ympärys on 125cm.

:((

Olen ostanut salille vuoden jäsenyyden ja olen käynyt kaksi viikkoa nyt syväjumpassa ja jättipallojumpassa jotka nimenomaan keskittyy vatsa-ja lantionpohjanlihaksiin. Toivottavasti näistä on pidemmän päälle hyötyä.

Vierailija
2/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jumppais 10 vuotta. =/ Mun kuopus on nyt 9 v ja reppu tallessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vasta harkita kauneusleikkausta, jos vielä tarvetta on. ap

Vierailija
4/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee niin kiinteiksi ja pieniksi, eikä jää edes löysää nahkaa, vai poistetaanko se sit leikkaamalla, siitä ei vaan mainita mitään..

Nehän painaa paljon enemmän kun minä ja silti pääsivät tavoitepainoon ja ikinä ei uskois että ovat painaneet yli 100kiloa pitkästi..

Ap

Vierailija
5/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienenee kun laihdutat. Mä olen 3n lapsen äiti ja raskauden aikana tuli melkoisesti painoa + maha oli todella iso pallo muutenkin. Nahka roikkuu mutta roikkuu nyt vähemmän kun olen laihtunut ja kiinteytynyt muuten.

Vierailija
6/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka rasva sieltä alta lähtisikin, eiköhän se nahka tuohon jää :((

AP

Vierailija
7/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reppu todennäköisesti jää vaikka rasvakerros alta lähtiskin. Jos olet nuorempi (en nyt osaa heittää tähän mitään ikärajoja) niin iho kyllä palautuu. Ajan kanssa näet. Kannattaa laihduttaa reilusti ja pyytää vaikka omaa kunto-ohjelmaa jossa otetaan huomioon "repun kiinteytys". Jos ei tuota tulosta niin voit pyytää lähetettä plast. kirurgille. Tosin julkisen puolen leikkauskriteerit on tosi tiukat eli voi olla että joudut omakustanteisesti yks. puolelle.

Vierailija
8/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nahka vielä aika nuoressa kunnossa.

Täytyy yrittää kaikkensa, en millään veitsenkään alle haluaisi

Ap

Vierailija
9/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen lapsen jälkeen semmonen ruttunahka:/ ja hoikka olin. Ei siis ihan reppu, mutta mummonkurttana vatsanahka. Aion nyt useamman lapsen jälkeen leikkauttaa sen normaaliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän