Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin saa aina keski- ikäiset kurpat iloisiksi

Vierailija
04.10.2010 |

Kun ikä selviää, teeskentelee hämmästynyttä ja sanoo oikein vilpittömän kuuloisesti:"en olisi ikinä voinut uskoa, että olet yli neljänkymmenen, olin ihan varma että olet jotain kolmekymppinen!"

Toimii joka kerta, ja ämmät uskoo sen vaikka olisi millainen ketjupolttajakurppa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuottaa meille vanhoille ämmille hyvää mieltä. Minäkin olen mielelläni kohtelias. Parempi se on naurava suu kuin itkevä.

ikää 46 ja tietää näyttävänsä ikäiseltään

Vierailija
2/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekijä on ihan ilmiselvä pissis :))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän leikkipuistossa on yksi 44- vuotias mamma, joka luulee olevansa niin kovin nuoren näköinen ja kuulemma ihan kaikki on sille niin vakuuttaneet.

Oli ihan onnessaan kun sanoin että näyttää kolmekymppiseltä vaikka valehtelin...

Vierailija
4/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen kertoo lapsensa iän ja lapsi on jo täysi-ikäinen, niin sanon aidon toteavasti että "sinä olet saanut lapset sitten nuorena".

VOi sitä ilon ilmettä :) Ja en sitä ilkeilläkseni tee, vaan on mukava ilahduttaa ihmisiä pienillä asioilla.

Vierailija
5/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla varsinainen ihraperseinen idiootti, sellainen voi olla vaikka kuinka nuori :) Ja vanhetessa sinusta tulee keski-ikäinen ihraperse idiootti.

T. kaunis keski-ikäinen, joka ei kuvittele näyttävänsä lainkaan nuoremmalta.

Kun ikä selviää, teeskentelee hämmästynyttä ja sanoo oikein vilpittömän kuuloisesti:"en olisi ikinä voinut uskoa, että olet yli neljänkymmenen, olin ihan varma että olet jotain kolmekymppinen!"

Toimii joka kerta, ja ämmät uskoo sen vaikka olisi millainen ketjupolttajakurppa.

Vierailija
6/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko itse usein kohteliaisuuksia, tosia tai valheellisia :)

Vierailija
7/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla varsinainen ihraperseinen idiootti, sellainen voi olla vaikka kuinka nuori :) Ja vanhetessa sinusta tulee keski-ikäinen ihraperse idiootti.

T. kaunis keski-ikäinen, joka ei kuvittele näyttävänsä lainkaan nuoremmalta.

Vierailija
8/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesit jollekin kirjoittajalle "taisi kolahtaa ja kovaa..." Onko se yllätys, että saatat aiheuttaa tällaisilla kirjoituksilla myös pahaa mieltä? Kummallista, jos se hämmästyttää.

Vierailija
9/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa se ei edes olisi mikään kohteliaisuus.

Vierailija
10/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoessaan kohteliaisuuden toiselle.

Ap kehuu jotain nuorennäköiseksi ja nauraa vittumaisesti mielessään, että oletpa tyhmä kun uskot. Voi vittu kun saa makeasti nauraa sun kustannuksella.

Joku toinen taas ajattelee, että etsin jonkin kauniin piirteen toisesta ja ilahdutan häntä ja saa siitä hyvän mielen kun näkee toisen piristyvän.

Meitä on moneksi. Kumpi itse haluat olla?

Vierailija
11/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilahtuu itsekin toisen hyvästä mielestä.

Vierailija
12/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai seuraava ajatus on että tuo haluaa jotain.

En ole oikein ikinä uskonut ihmisten vilpittömyyteen.

Mutta kerronpa tässä erään jutun joka sattui "vilpittömälle" kaverilleni. Hän oli vasta päässyt kehumasta leikkipuistossa vanhempaa naista nuoren näköiseksi, eipä mennyt kauaa kun kaverin lapsi tulee ja kysyy kaveriltani että "miksi sanoit että tuo täti näyttää nuorelta kun kaikki näkee että sillä on ryppyjä..."

Lapsella ikää 4-vuotta.

Vierailija
13/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoessaan kohteliaisuuden toiselle.

Ap kehuu jotain nuorennäköiseksi ja nauraa vittumaisesti mielessään, että oletpa tyhmä kun uskot. Voi vittu kun saa makeasti nauraa sun kustannuksella.

Joku toinen taas ajattelee, että etsin jonkin kauniin piirteen toisesta ja ilahdutan häntä ja saa siitä hyvän mielen kun näkee toisen piristyvän.

Meitä on moneksi. Kumpi itse haluat olla?

Vierailija
14/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalle, ne onnistuvat nostattamaan kauhean riitelyn.

Vierailija
15/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunista ihmisessä.

Itse otan kohteliaisuudet sillä tavalla, että onpa ystävällinen ihminen ja kiitos kohteliaisuudesta.

On raskasta olla vainoharhainen ja epäillä aina toisten sanoja. Itse haluan elää elämän niin, että sinisilmäisyys ei ole pahe vaan pahe on sillä, joka käyttää sinisilmäisyyttä hyväkseen.

Vanha ihminen on monesti kaunis, vaikka on jo uurteinen ja väsynyt. Hänessä näkyy elämisen verkosto kasvoillaan. Kauneus on katsojan silmässä. Sääli jos joku ei näe missään mitään kaunista.

Tai seuraava ajatus on että tuo haluaa jotain.

En ole oikein ikinä uskonut ihmisten vilpittömyyteen.

Mutta kerronpa tässä erään jutun joka sattui "vilpittömälle" kaverilleni. Hän oli vasta päässyt kehumasta leikkipuistossa vanhempaa naista nuoren näköiseksi, eipä mennyt kauaa kun kaverin lapsi tulee ja kysyy kaveriltani että "miksi sanoit että tuo täti näyttää nuorelta kun kaikki näkee että sillä on ryppyjä..."

Lapsella ikää 4-vuotta.

Vierailija
16/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä näyttäväni ihan ikäiseltäni. Sanoisin tollaiselle peenpuhujalle, että eikö äitisi ole opettanut että valehtelu on rumaa ja käynti optikollakin vois tehdä terää.

T: Ämmänruppana 45 vee

Vierailija
17/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 37-vuotias ja ihan ok:n näköinen nainen, pidän itsestäni huolta ja olen tyytyväinen ulkonäkööni. Se mikä tässä sai ärsyyntymiskynnyksen ylittymään, on tuo otsikko "keski-ikäiset kurpat" . Miksi keski-ikäiseten aina oletetaan olevan jotain kurppia?? Tiedän monta kaunista naista, jotka eivät todellakaan muistuta kurppia.

Kai jonkinlaista ikäkriisiä pukkaa oman keski-ikäistymisen myötä, myönnän. Mutta ap, vanhenet sinäkin. Se on väistämätöntä jos elää aiot. Oletko sitten kurppa?

Vierailija
18/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä näyttäväni ihan ikäiseltäni. Sanoisin tollaiselle peenpuhujalle, että eikö äitisi ole opettanut että valehtelu on rumaa ja käynti optikollakin vois tehdä terää.

T: Ämmänruppana 45 vee

Vierailija
19/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun ihminen nuorena ei tajua vanhenevansa :) Se on mukavaa nimitellä itseään vanhempia ihmisiä vaikka millaisilla nimillä ja luulla että jollain ihmeen konstilla itse välttyy samalta kohtalolta. Itse en ainakaan hauku itseäni vanhempia naisia, kun varsin hyvin näin kolmekymppisenä ymmärrän, että vanhenen itsekin. Ja en aio olla silloin mikään kurppa.

Mutta toiset on vähän tyhmiä, iästä riippumatta. Sillehän ei voi tietenkään mitään.

Vierailija
20/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun ihminen nuorena ei tajua vanhenevansa :) Se on mukavaa nimitellä itseään vanhempia ihmisiä vaikka millaisilla nimillä ja luulla että jollain ihmeen konstilla itse välttyy samalta kohtalolta. Itse en ainakaan hauku itseäni vanhempia naisia, kun varsin hyvin näin kolmekymppisenä ymmärrän, että vanhenen itsekin. Ja en aio olla silloin mikään kurppa.

Mutta toiset on vähän tyhmiä, iästä riippumatta. Sillehän ei voi tietenkään mitään.

hänen kuultensa ja sitten hihitellä itsekseen kun toinen hämmentyy. En ymmärrä mitä ideaa tällaisessa käytöksessä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän