Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö kirppiksellä kodintekstiilit?

Vierailija
04.10.2010 |

Pöytäliinat, verhot ja päiväpeitteet.

Kysymys ei ole mistään iänaikuisista vaan ihan näteistä ja moderneista, hyväkuntoisista. Esim. tummanruskea-turkoosi (puolet eri väriset) topattu päiväpeite parisänkyyn.

Pöytäliinoista lähinnä liian pienet meidän nykyiseen pöytään. Puhtaita, valkoisia, punaisia (joulu), pellavaisia jne.

Ja mikä ei mene kirpputorilla? Tarkoitus ei ole rikastua vaan saada tavaraa pois nurkista. Oman kokemuksen mukaan aikuisten vaatteet ei kelpaa millään. Mulla oli kerran pöytä ja laitin sinne vielä keväällä juhlakautena vaaleanpunaisen jakkupuvun, uuden, laput kiinni. Nuorekas ja silti klassinen malli, jostain Lindexiltä ostettu. Hinnaksi peräti 5 Euroa ja ei mennyt. Kootkin mun vaatteissa tyypillisiä naisille eli 40-42. Samoin pari kertaa käytetty, kaunis liituraitajakku ei kelvannut edes kahdella Eurolla. Ja kysymys ei ole mistään mummomallisista ja ikivanhoista vaatteista edes.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. anopin virkkaamat pitsiliinat (hyi minä!), vanhat pyyhkeet ja lakanat, kaitaliinat, tabletit, patalaput jne.

Vierailija
2/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on anopin pitsiliinoja, en niistä itse tykkää, enkä käytä mutta säästän lapsille. Heille niillä on todennäkisesti aikanaan tunnearvoa.

mm. anopin virkkaamat pitsiliinat (hyi minä!), vanhat pyyhkeet ja lakanat, kaitaliinat, tabletit, patalaput jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on anopin pitsiliinoja, en niistä itse tykkää, enkä käytä mutta säästän lapsille. Heille niillä on todennäkisesti aikanaan tunnearvoa.

Valkoiset, beiget ja ruskeat on vielä tallessa. Samoin kuin valkoiset pitsiverhot, niissä on nätti malli, mutta paaaaksusta langasta tehty..

Vierailija
4/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakanat, pöytäliinat, pyyhkeet...