Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytäänpä sitten, että tykkäisitkö saada leivonnaisia tai

Vierailija
04.10.2010 |

itsetehtyä sinappia/karkkia tms joululahjaksi? Minä kun himoleipojana ja ruoanlaittajana ajattelin tänä vuonna lähipiirille leipoa jotain lahjaksi. Onko siis aivan tuhoontuomittu ajatus?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suolaisista leivonnaisisa vain hyyvin pienestä osasta (olen nirso). Ja namitkin tulisi olla sellaisia mistä tykkään. Mutta jos antaja tietää mistä minä pidän ja tosiaan antaisi sellaisen lahjan, niin se olisi todella mieluinen lahja! Tykkäisin enemmän kuin ikuisista villasukista ja lapasista.

Vierailija
22/25 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivonnaiset tai karkit tekevät yleensä kohtuullisen hyvin kauppansa. Tietenkin mausta on kiinni kuinka nopeasti tulee syötyä.

Sinapit ja säilykkeet heitämme lopulta yleensä roskiin. Emme käytä sinappia mihinkään muuhun kuin kesällä makkaran päälle ja silloinkin haluamme sitä tuttua laatua. Säilykkeet ovat usein muuten vaan pahoja ja joudun niitä yksin syömään pakolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis syömisiä lahjaksi.

BMI 29 ja ikuinen laihduttaja

Vierailija
24/25 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei lihota :) Esim. hyvä kahvi tai tee jos niitä juo?

ei siis syömisiä lahjaksi.

BMI 29 ja ikuinen laihduttaja

Vierailija
25/25 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon itse sen verran kuin meillä kuluu eli hyvin vähän. Minä en halua lihoa ja mies ja lapset eivät välitä kuin hyvin harvoista leivonnaisista, lähinnä vain vasta uunista otetuista joulutortuista ja pullasta. Ja niidenkin on tosiaan oltava vastapaistettuja, loput jäävät minulle. Hilloakin teen itse.

Emme juo teetä tai kahvia. Juustoja emme myöskään syö.Viinit ja erityisesti kuohuviinit sekä samppanjat ilahduttavat lahjoina. Tuoretta graavi- tai savulohtakin saa tuoda ja savukalkkunaa, kunhan ei isoja määriä.