Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat naiset. Oletteko laittaneet munasolujanne säilöön?

Vierailija
04.10.2010 |

Myöhemmin on sitten hyvä mennä omilla soluilla hedelmöityshoitoihin. Ei tarvitse ottaa +40 v:n vanhoilla soluilla, niin isoa riskiä lapsen kromosomi- ym poikkeamista, kun on säilönyt solut jo nuorempana ja solut eivät ole jatkaneet vanhentumistaan.

Solut säilyvät aika kauan kylmässä sillä aikaa, kun etsitte epätoivoisestikin sopivaa miestä tuleville lapsilenne isäksi. Synnytyksen nyt hoitaa vanhempanakin, kunhan pitää kunnostaan hyvää huolta.

Kuinka vanhana säilöit? Kuinka monta munasolua? Paljonko maksat säilytyksestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilönyt mutta hyvä idea. Ei tartte tehdä nyt epätoivoisesti ekan vastaantulijan kanssa lapsia niin kuin muut alle 30- vuotiaat. Paljonkohan tuo maksaa?

Vierailija
2/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarvitse. Olen vapaaehtoisesti lapseton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin jo munasolujeni luovuttamista, mutta en voikaan. En voi luovuttaa sukusolujani, en vain voi. En kestäisi ajatusta, että minun soluillani alkunsa saaneen lapsen saisi joku muu kuin minä. Koen olevani henkilökohtaisesti vastuussa näistä soluistani.

Olen 34 v ja toivottavasti pian kohtaan elämäni miehen, mutta koska kello käy, säilön nyt solujani. ...Ensiksi voitaisiin yrittää luomuna, mutta onhan se hyvä, että tämänikäisellä naisella on varasolujakin pakkasessa.

Vierailija
4/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v ja haluaisin tehdä uraani seuraavat 5 vuotta. Otanpa selvää tästä mahdollisuudesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi