Onko iso Fatboy säkkituoli hyvä hankinta lapsen huoneeseen?
Kommentit (8)
eikä ole mennyt lyttyyn.
Silti en ostaisi enää, on huono istua ja pintamateriaali on epämiellyttävää iholle. Toki helppo pitää puhtaana juuri tuon liukkaan pinnan ansiosta.
Meinaan kun se koko Fatboyn ideahan ON, että se on iso ja löysä ja siitä voi muotoilla melkein mitä vaan. Eli leväällään se käy vaikka varavuoteesta, pystyyn nostettuna silti tukeva nojatuoli.
Ap, mieti, riittääkö lattiapinta-ala. Se on todellakin hyvin tilaa vievä, noin 1,5x2m leväällään.
Meillä on Fatboyn kaltainen Sitting Bull olkkarissa. Koko on sama ja laatu, mutta tilattiin Saksasta se useampi kymppi halvemmalla...
Vaihtoehtona olisi ollut joku nojatuoli tai vastaava. Fatboyn kun voi muokata juuri sopivaksi yhdelle tai kahdelle tai vaikka potkaista kaappiin tai pöydän alle piiloon.
Voi helposti roudata huoneesta toiseen, ei kolhi paikkoja ahtaissa tiloissa jne.
Ostetiin viime viikolla, joten ei ole tietoa kestävyydestä, mutta lapset ovat nyt olleet iloisia ja erittäin tyytyväisiä ratkaisuumme. Naapurin kakaratkin tykkäävät, eli alustavasti tuntuu ihan napauympiltä.
- olen nähnyt jonkin aikaa käytössä olleita Fatboy-säkkituoleja, ja ovat jotenkin repsahtaneen näköisiä + tuntuisia (ilmeisesti ne styroxpallot menevät jotenkin lyttyyn käytössä; tosin voihan niitä kai hankkia sinne täytteeksi lisää, mutta itse olin kyllä tyytyväinen ettemme sittenkään hankkineet säkkituolia).
Meinaan kun se koko Fatboyn ideahan ON, että se on iso ja löysä ja siitä voi muotoilla melkein mitä vaan. Eli leväällään se käy vaikka varavuoteesta, pystyyn nostettuna silti tukeva nojatuoli.
Ap, mieti, riittääkö lattiapinta-ala. Se on todellakin hyvin tilaa vievä, noin 1,5x2m leväällään.
Meillä on Fatboyn kaltainen Sitting Bull olkkarissa. Koko on sama ja laatu, mutta tilattiin Saksasta se useampi kymppi halvemmalla...
päädyttiin siihen juniormalliin 5-vuotiaalle. se normikoko oli niin järettömän iso, että 11,5 neliön huoneessa peitti ison osan lattiapinta-alasta.
Me ollaan oltu tyytyväisiä myös junior malliin. Meillä sellaiset 4 ja 6 v huoneissa
Jos menee lyttyyn fatboy niin ainakin täältä itse tilasin uutta täytettä omaamme.
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa6/categories.php?id=16
Kallis ainakin fatboy on, itse tilasin jouluksi pari kotimaista säkkituolia. Hotkiss tehdään jossakin pirkanmaalla.