Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä mustasukkaisuus osoittaa rakkauden.

Vierailija
04.10.2010 |

En siis itse ole mustasukkainen ja mieheni mielestä se tarkoittaa että en rakasta häntä. Ei minua kiinnosta kuka hänelle soittaa tai viestittää. Mutta hänen pitää saada tietää kenen kanssa juuri puhelimessa puhuin jne. Minusta tuo on epäluottamusta ja ahdistaa minua kovasti. Hän vain kysyy että eikö muka saisi kysyä yksinkertaisia asioita ja miksi suutun jos kerran ei ole mitään salattavaa. Miten tuollaiselle pystyy mitenkään järkevästi asian selittämään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi lie epävarma sun tunteista, ja siksi syyllistää sinut itsensä sijaan.

Vierailija
2/5 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ei ole mikään hyvä tapa osoittaa rakkautta. Huomattavasti miellyttävämpiä rakkaudenosoituksia on olemassa, ja niitä voi mieluummin suositella.

Ja jos mies kysyy sinulta kuka sinulle soitti, niin aika rajusti ylireagoit, jos siitä ahdistut. Kyllä se on ihan normaalia perheen kommunikointia, että huikkaa, että kuka se oli. Tuollainen kysymys on todellakin ihan yksinkertainen, ja jos sinä siitä pillastus, niin mitä ihmettä sun kanssa sitten uskaltaa puhua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ei ole mikään hyvä tapa osoittaa rakkautta. Huomattavasti miellyttävämpiä rakkaudenosoituksia on olemassa, ja niitä voi mieluummin suositella. Ja jos mies kysyy sinulta kuka sinulle soitti, niin aika rajusti ylireagoit, jos siitä ahdistut. Kyllä se on ihan normaalia perheen kommunikointia, että huikkaa, että kuka se oli. Tuollainen kysymys on todellakin ihan yksinkertainen, ja jos sinä siitä pillastus, niin mitä ihmettä sun kanssa sitten uskaltaa puhua!

Ja saa kyllä aina vastauksen kysymykseensä. Mutta mullahan on suhde lapseni kaverin isän kanssa jne. Mitkään vakuuttelut eivät tehoa ja todellakaan en ole antanut mitään aihetta epäilyihin.

Vierailija
4/5 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesteistä, koska olen utelias. Mies voi sanoa ihan mitä vaan ja en tosiaan ala tarkastamaan kännyä kaivelemalla.

Mustasukkaisuus on ahdistavaa liiallisena, mutta joskus pieni mustasukkaisuus miehen puolelta voisi piristää. Eihän tuo hötky mistään. Mä voin sanoa olleeni vaikka työkaverin kanssa jatkoilla työmatkalla huoneessani ja mies vaan naureskelee. Kysyin joskus, haittaako ja mies sanoi, että luottaa muhun ja kyttäämällä ketään ei voi sitoa. Ja avoimesti kerron asioista, niin tuskin mitään salattavaa sitten onkaan.

En kyllä itsekään ole mikään skitso. Olen liian ylpeä ollakseni.

Vierailija
5/5 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Ja saa kyllä aina vastauksen kysymykseensä. Mutta mullahan on suhde lapseni kaverin isän kanssa jne. Mitkään vakuuttelut eivät tehoa ja todellakaan en ole antanut mitään aihetta epäilyihin.

Minä lähtisin. En odottaisi että kontrolli ja epäilykset ja syytökset pahenevat. Pah, muka rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi