Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän taas aloittaisi tämän kaaoksen selvittämisen..

Vierailija
04.10.2010 |

Sekaista ja likaista on koko talossa,myös piha kaipaisi siivousta ja haravointia.Tuskin riittää edes yksi päivä kaikkeen,mutta mistä aloittaisin?

Pakko olisi imuroida ja pestä lattiat,vessat ja pyykit.Ihan sama mihin päin katsoo,niin likaista on

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis tehdä sitä ja tätä, mutta mistä aloittaisi? Joskus olen tehnyt jopa listaa tehtävistä töistä.

Turhaa aikaa menee turhaan miettimiseen, sen kuin aloittaa jostain.

Sinuna aloittaisin siitä, että sulkisin tietokoneen :)

Vierailija
2/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit tyrkkäsin koneeseen,jospa ne vielä pihalla kuivuis.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennä pöytätasot ylimääräisestä, pyyhi ne, siivoa vessa ja heitä matot pihalle. Keitä sitten itsellesi kahvit ja pidä vartin mietiskelytauko ja jatka sitten hommia. Auttaa kummasti kun jotain näkyvää saa aikaan.

Vierailija
4/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut koneeseen/kaappeihin.

Olen yrittänyt jo pitkään kouluttaa lapsia siihen että veisivät puhtaat pyykit itse kaappeihinsa ja arvatkaas missä ne on.. No siellä kodinhoitohuoneessa miltei kuukausitolkulla.

Samaa olen tehnyt lelujen ja muiden tavaroiden kanssa.

Nyt ajattelin aloittaa sellaisen että alan jemmaamaan noita tavaroita varastoon tms. Siinähän etsivät lelujaan. Lapsilla siis ikää 10-vuotta(kolmoset) Ja meillä on kyllä ollut alusta asti tapana että tavarat viedään paikoilleen jne, mutta ilmeisesti lapsille on alkamassa murrosikä pikkuhiljaa tai he ovat vain laiskoja..

Mutta yleesä itse aloitan kaikilla näkyvillä asioilla. Juurikin pyykeillä ja tiskeillä.

Vierailija
5/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on helppo aloittaa, kun saa pinnat tyhjiksi ja sitten koneet hoitaa hommat sillä aikaa kun siivoaa muuta. Vessan kans yritän pestä yleensä aika alkuun, koska vihaan sitä puuhaa kuin ruttoa, joten kiva saada se alta pois, samoin keittiön pintojen pesu. Sen sijaan pölyjen pyyhkiminen ja imurointi on noiden jälkeen jo melkein rentouttavaa, ainakin jos sen saa tehdä rauhassa.

Vierailija
6/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähden nyt laittamaan pyykin koneeseen.

Sitten siivotaan vessat. Nolointa yllätysvieraiden saapuessa on se jos vessa haisee...

Vierailija
7/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä piisaa meilläkin. Lakanat pitäisi vaihtaa ja pestä, imuroida on illalla pakko kun vauva ryömii ja laittaa kaiken löytämänsä suuhunsa. Keittiön pöytä taas tavaraa täynnä, sauna ja suihkutilat pitäisi pestä...Ääääähhhh...mä taidan vielä palstailla vähän aikaa..jos sitten...suklaatakin olis kaapissa. ;D

Vierailija
8/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aloittaa olohuoneesta siivouksen:verhot pesukoriin,matot pihalle,imuroin sohvat ja vahaan lattian,taidan myös tyhjentää takasta tuhkat.Jospa tekis huone kerrallaan KUNNOLLA eikä pikaisesti sutaisten joka paikasta,kuten yleensä teen.ap

Vierailija
9/9 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältä, ap! Jatka samaan malliin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä