Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa ilmoittaisit töihin olevasi sairas?

Vierailija
04.10.2010 |

Eli olen kipeänä ja huomenna pitäisi mennä yövuoroon. Mietin, että ilmoittaisinko jo tänä iltana, että en pääse vai katsoisinko huomiseen aamuun. Sijaisen saaminen olisi tietysti helpompaa, jos ilmoittaisin tänään, mutta kun mietin, että jos olenkin huomenna jo siinä kunnossa, että voisin valvoa yön.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin päivätyö, joten yleensä illalla lähetän pomolle viestiä. Saa sit hakea sijaista, jos mahdollista.

Vierailija
2/8 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä ei voi olla töissä flunssassa, menen kyllä aina lekuriin hakee saikkulapun jos olen kipeä, muuten pidetään lintsarina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänään iltapäivällä näkee, onko työkunnossa vai ei. Jos ei ole varma, niin parempi levätä kotona yksi päivä. Jos tänään näyttää siltä, että pääsee töihin mutta yöllä tauti paheneekin, niin sitten soitto vasta aamulla.

Vierailija
4/8 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vain vähän flunssainen niin en ilmottaisi vielä tänään mutta jos olisin kunnolla kipeä ja vaikkapa korkea kuume niin sitten kyllä jo tietäisin etten ole vielä huomennakaan työkunnossa.

Vierailija
5/8 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisitko ihan varmasti valvoa huomenna, jos olet nyt kipeä? Voi tauti vain pahentua.

Vierailija
6/8 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri näkee oletko terve vai et. Yleensä saa sen 3 päivää =et pääse ensi yönä töihin. Ja hyvä mitä enemmän aikaa etsiä sijainen, sillä ikävää jos ei ketään saada tuuraamaan...

Vierailija
7/8 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imoittaisin tänään. Harvoin nuo taudit paranee nopeasti.

Vierailija
8/8 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi hoitaa työnsä pikku nuhassa (vaikka kaupassa olla varastolla hinnoittelemassa) ja joku toinen ei voi olla töissä edes pikkunuhassa (esim. sairaanhoitajat joiden osastolla niitä keiden vastustuskyky heikentynyt sairauden vuoksi)