Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies polttaa salassa

Vierailija
03.10.2010 |

Mies on 10v jäljeen alkanut taas polttaa. ei ole kertonut mulle mitää, tekee sitä siis salassa. jotenkin mulla on vaa semmonen petetty olo ja harmitus ja pettymys kova. ajattelin tänään kysästä,josko sillä ois mulle jotai sanottavaa. mitä olette mieltä,onko mun tunteet oikeutettuja ja kuinka itse reagoisitte? olen aina ollut hyvin ylpeä ja iloinen,ettei meillä polteta, siksikin tää on kova pala.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kannustaisin uuteen lopetukseen.

Vierailija
2/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna polttaa!kyseessä kuitenkin aikuinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ilmeisesti tiedä,et mä tiedän. Olen kerran löytänyt taskusta röökit ja autossa jatkuvasti. ja kyllähän sen nyt haistaa ja maistaa!

Minusta se ei nyt vaa ihan nii mee ,et kun on aikuinen niin saa polttaa. se vaarantaa lasteni isän ja aviopuolisoni terveyden ja hengen lisäksi se on aika pirun paljon pois perheen rahoista. ja löytyyhän noita syitä.

Vierailija
4/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa erolla?

Vierailija
5/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milläs meinaat sitte estää toista polttamasta?jos kerran et anna polttaa..musta se vaa on vähä noloa miestäs kohtaa,että joutuu vetää salaa ku joku teini-poika.

Vierailija
6/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ilmeisesti tiedä,et mä tiedän. Olen kerran löytänyt taskusta röökit ja autossa jatkuvasti. ja kyllähän sen nyt haistaa ja maistaa!

Minusta se ei nyt vaa ihan nii mee ,et kun on aikuinen niin saa polttaa. se vaarantaa lasteni isän ja aviopuolisoni terveyden ja hengen lisäksi se on aika pirun paljon pois perheen rahoista. ja löytyyhän noita syitä.

että saisit päättää miehesi, aikuisen ihmisen, asioista. Vain siksi, että olet vaimo. Pistä kostoksi itsellesi säästöön 3 euroa päivässä jollekin omalle tilille ja käytä miten haluat, niin ei rahanmeno vituta. Terveydestä sen verran, että loppujen lopuksi miehesi voi kuolla milloin tahansa. Ilmeisesti ei polta ketjussa kuitenkaan, kun perhe ei sitä kerran ole koskaan näkemässä? Lapsetkaan eivät siis saa huonoa esimerkkiä.

En ole ikinä hyväksynyt sitä, että naisista yleisesti puhutaan pirttihirmuina ja muutenkin pikkumaisina. Enkä pidä kaltaisistasi, jotka sitä käsitystä pitävät yllä. Ole onnellinen, että tämä on mitä ilmeisimmin miehesi suurin salaisuus ja pahe. Tehkää sopimus, että lopetat nalkuttamisen, jos mies lopettaa röökin vetämisen. Suoraan vaan ehdotat sitä. Saattaa toimia paremmin kuin mikään muu.

Vierailija
7/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdassa "olen aina ollut _ylpeä_ ja iloinen ettei polteta"!!! Aivan loistavaa, pikkurouva pätee sillä, ettei heillä polteta ja kappas vaan, mies polttaakin salassa :D Aivan loistava sketsi tuo ap:n elämä. Kyllä on pientä, niiiiin pientä..

Vierailija
8/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai saivartelua ja ylipäänsä kaiken hallitsemista, sehän louukkaantuu...

Vierailija
9/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdassa "olen aina ollut _ylpeä_ ja iloinen ettei polteta"!!! Aivan loistavaa, pikkurouva pätee sillä, ettei heillä polteta ja kappas vaan, mies polttaakin salassa :D Aivan loistava sketsi tuo ap:n elämä. Kyllä on pientä, niiiiin pientä..

muuta sano!

Vierailija
10/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni samanlainen kuin sinä eli ei voi sietää tupakkaa. Ja kaiksita säälittävintä tässä on se, että olen vasta nyt nelikymppisenä alkanut polttamaan, tai siis poltan vain yhden tupakan päivässä, mutta silti...en voisi kuvitellakaan että kertoisin miehelleni tästä, ei ikinä ymmärtäisi ja suuttuisi.

Vierailija
11/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo on tuollanen nalkuttava akka.

Vierailija
12/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahtaa olla tosiaan kova pala ap:lle, ei voi olla totta, että tuollaisia pirttihirmuja on! Mahtaa miestäkin vituttaa, kun pitää salassa polttaa, ettei rouvan julkisivu romahda..

Vierailija
13/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on aikuinen, teillä olis ivarmaan yhtä rento linja siihen, jos mies naukkailisi salaa viinaa ja olisi vähän tuiskeessa joka päivä...aikuinen mies ja niin edelleen...

Vierailija
14/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaminen on miehesi henkilökohtainen asia. Ole kuin et huomaisikaan. Kyllä parisuhteessa tuon verran täytyy olla vapautta. Usko mua.

Vierailija
15/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on aikuinen, teillä olis ivarmaan yhtä rento linja siihen, jos mies naukkailisi salaa viinaa ja olisi vähän tuiskeessa joka päivä...aikuinen mies ja niin edelleen...

onko "hiukka" eriasia polttaa ku juoda!

Vierailija
16/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustele mikä on erilaista!!!

Vierailija
17/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustele mikä on erilaista!!!

on esmes aivan erit ja alko vaikuttaa luonteeseen ja toimintakykyyn.jos polttaa ei vaikuta ajo-kykyyn jne.tarviiko oikeesti vielä perustella??

Vierailija
18/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootille pitää perustella, että alkoholi ja tupakka on eriasia? No jos vaikka siitä lähdetään, että tupakka ei nouse päähän ja tupakan "vaikutuksen alaisena" voit/saat tehdä ihan kaikkea, mitä muutenkin...Huoh!

Vierailija
19/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kilahtaa varmaan pian miehelleen tyyliin "ihan sama jos joisit salassa, senkin petturi-alkoholisti!!"..voi, kaikki empatiat miesparan puolella, tietää aina hyvää parisuhdedynamiikalle, jos toinen joutuu salaamaan niinkin merkityksettömän asian kuten tupakanpoltto ;)

Vierailija
20/23 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rento linja ei ole tuossakaa polttamisessa, tyhmäähän se on, mutta ap:n mies ei uskalla sitä tehdä julkisesti, sillä ap:n elämä romuttuu täysin, ei voi olla enää ylpeä...