Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvain tai joku alapäässä?

Vierailija
03.10.2010 |

Oisko kellään mitään vihiä tällaisesta asiasta kun pari kuukautta on silloin tällöin ollut joku hämärä tuntemus, että alakertaan on tullut jotain ylimääräistä. Siis jos vaikka makaan ja liikutan toista jalkaterää, tunne/paine/kiristys tuntuu jalkovälissä, toisella sivulla. Ihan kuin siellä ois jotain uusia hermoja tai joku sisäinen patti tms.

Mitään uutta ei näy ja tää on niin outoa etten kehtaa lääkäriinkään mennä.

Help!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa mennä gynelle, voisi ehkä olla endometrioosia, eli kiinnikkeitä siellä sisällä? Jostainhan tuo johtuu, jos on yllättäen alkanut. Mene vaan rohkeasti, onhan se muutenkin ihan hyvä käydä säännöllisesti värkkinsä gynellä tarkistuttamassa.

Vierailija
2/2 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan lattialta jotain jne.

En tiedä missä Sinulla tuntuu, mutta asia sama; luulin että on jokin kasvain. Aikaa kului, ihmettelin vaan.

Muun asian takia kävin gynellä ja olisi hän jotain sanonut jos siellä olisi ollut kasvain...mutta, topakka naislääkäri sanoi heti tutkimuksen alussa - Nyt loppuu rouva se kuuraaminen. Olette pessyt aivan liikaa, limakalvot ovat aivan kuivat...

Lääkäri näytti itseään vasten että tässä on raja minkä alapuolelle ei vettä saa mennä, kyllä se hoitaa itse itsensä...

Minulle ei ollut yleistarkastuksessa muuta huomautettavaa, sanoi kohtu hyvän kokoinen, munasarjat Ok ilman ultraa tai muuta laitetta.

Lääkäri kehoitti käyttämään paikallisesti hormonia suoraan "sinne" jotta saataisiin hormomitoiminta uudelleen elpymään ja paikat kosteammiksi...ja ostinkin ekan pakkauksen.

Lukiessani tuoteselostusta ym. osui silmiini että valmisteta käytettäessä rintasyövän mahdollisuus.

En ottanut hormoonia koska mielestäni jo pelkkä mahdollisuus, vaikka ei minulle tulisikaan alkoi tuntumaan pahalta. Suvussa jo syöpää, molemmat vanhempani ja ainakin yksi mummini.

Aloin ymmärtämään mitä ne pullukat alapäässä ovat. Ostin vuoroon A-vitamiinivoidetta, rasvaista perusvoidetta ja vedetöntä puhdasta vaseliinia joilla rasvasin aina vesipesun jälkeen. En enää hyvän tuoksuisia pesuaineilla pessyt, kun ne kuivattavat.

Enää ei ole aikoihin tuntunut pullukoita, vain jos en ole muistanut rasvata.

Ostin kyllä sen lukemani jälkeen mieluimmin tyrnikapseleita, nehän ovat limakalvoille hyviä ja helokkiöljyä kapseleina olen ottanut jo vuosia.

Mutta ap, laitapa rasvaa kunnolla, vaikka kävisit gynelläkin... olivatko vaivamme samat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi