Jos sanoo kaikille, ettei aio viettää syntymäpäiviään mitenkään eikä pidä juhlia, MIKSI silti
Kommentit (10)
mutta olen mielestäni sanonut tosi suoraan ja vakavalla naamalla, että en pidä juhlia, koska en jaksa enkä halua passata enkä hössöttää. Ja taas on tulossa vieraita...
jos ystäviä/tuttavia silti piipahtaa kaffeellee ko juhlapäivänä.
mitään yhteyttä vuosiin..
ap
jos ystäviä/tuttavia silti piipahtaa kaffeellee ko juhlapäivänä.
Niin voisitko sanoa kylään tulijoille, että ei kiitos. Emme muista/juhli syntymäpäivää millään lailla.
ja ilmoitti etukäteen Lionseille, metsästysseuralle, yrityskumppaneille jne., että ei juhli.
moni mieltää sen, että pakko muistaa, vaikka ns juhlia ei ole. Kahvittelu on ihan eri asia. Harmi, jos juhlakalu on niin erakko, ettei ketään halua tavata, muut saattavat haluta, eivätkä tajuta, miksi juhlakalu ei, vai haluaako, ehkei ne tiedä kunnolla tarkkaan.
samaa oon miettiny,et mikä hinku ihmisillä on tunkea synttäri kahville vaikka on selkeesti ilmotettu,että kahveja ei ole.
Meillä vielä niin,että jos ei tule kahville väkisin silti lahja tulee jotakin kautta.
Mä kun olen sitä mieltä jos ei ole juhlia niin ei myöskään tarvitse ostaa lahjaa.
ei ole kyseisenä päivänä kotona ollenkaan, vaan jossain ihan muualla.
olla ihan varma. Että mitä ne haluaa. Saattavat sanoa yhtä ja tarkoittaa toista.
Ja monet ihmiset lukevat rivien välejä.Kuten minäkin nyt, olettaessani ap.n olevan nainen.