Voiko tarha pakottaa ostamaan pipon ja hanskat lapselle?
Mun lapsi on tosi kuumaverinen, aina hikipäässä ja kädet kuumana. Pitääkö mun ostaa sille pipo ja hanskat vaan siksi, että päiväkoti vaatii? Lääkäri ehdotti joskus, että kuumemittari pitäisi hankkia, mutta ei me hankittu. Kyllä mä osaan kuumeen kädellä mitata.
Kommentit (7)
Päiväkoti voi, pakottaa lapsen käyttämään varavaatteita. Niistä voi tulla täitä.
pakottaa antamaan lapselle ruokaa kotona joka päivä?
mutta päiväkoti jota tarhaksikin kutsutaan voi ilmoittaa eteenpäin, mikäli lapsi näyttää nälkiintyneeltä.
Puuvilla pipot ja käsineet ei paljon lämmitä.
Muut vaatteet myös sen mukaan miten lapsi tarkenee. Ja kas; ongelma ratkaistu!
Päiväkodissa on vaan helpompaa kun kaikilla lapsilla on pipot ja hanskat. Osa lapsista tarvitsee pysyäkseen lämpiminä ja jos yhdeltä puuttuu niin miksi kenenkään muunkaan tarvitsee sitten käytää ja kohta koko ryhmä repii hanskoja ja pipoja päästä.
Kosketus ja ahaa, Nico-Petterillä on nyt lämpöä 37,7 astetta. Onneksi ei ole enää paha kuin yöllä, jolloin kosketit häneltä 39,8 asteen kuumeen.
jossain vaiheessa syksyä/talvea tarvita kumminkin.
Haluaisin, että lapsi saisi olla tarhassa alasti, mutta tädit pakottaa käyttämään vaatteita. Olisihan se tädeillekin helpomaa, kun ei niitten vaatteiden kanssa tarvitsi säätää.