Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
PARAS JENGI LOKAKUU
03.10.2010 |
Eli tänne kaikki tuolla kuumeilupuolella ketjussa PIKKU2 kirjoitelleet :-) Jatketaan juttelua tällä puolella!
Jonttu82
LA 15.11/ tyttö 02/08
Inkku82
LA 29.11/ tyttö 05/07
virva
LA 29.11/ tyttö 10/09/ Ikä27/ Helsinki
Timantti76
LA 10.12/ poika 06/09
Sabriina
LA 12.12/ poika 10/08/ Ikä27/ Espoo
amandak
LA 15.12/ poika 12/08/ Ikä24/ Turku
Mindy81
LA 16.12/ poika 04/06/ Ikä29/ Itä-Suomi
ninnininnuli
LA 23.12/ poika 05/08/ Ikä24/ Satakunta
LilleLobster
LA 30.12/ tyttö 09/04/ Ikä23/ Lahti
Chili
LA 10.1/ poika 05/09/ Ikä 23/ Helsinki
mammamuori
LA 2.2/ poika 6/07/ Etelä-Suomi
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Jeps, mä olen ollut nyt jo virallisesti 3 viikkoa äitiyslomalainen, tosin koska työsuhde loppui jo elokuun lopussa, niin syyskuu meni hoitovapaalla, joten kotona olin jo aiemmin. Voin vaan kuvitella kuinka raskasta kaikilla työssäkäyvillä on odotella siihen viralliseen äitiyslomaan asti. Äitiysloma alkoi sen 30vrk ennen la:ta.
Mä seurasin jo esikoisesta sokereita, ja esikoinen painoi vähän alle 3,5kg, joten ei ollut sokerivauva. Ja tuskimpa on tämä toinenkaan, kun omasta mielestäkin maha on ihan normaalin kokoinen.
Chilille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista.
Sabriina ja Timantti, voi kun täälläkin odotetaan jo että pääsis kunnolla liikkumaan tai lenkille, sekä jatkamaan tanssiharrastusta tai edes esikoisen kans lattialle leikkimään legoilla! Voi olla kankee olo, hyvä että omat kengät saa viel jotenkin jalkaan. Nyt on itsellä ollu yskää ja flunssaa, ja esikoisella kans. Toivottavasti menis tauti pian ohi. Vauvan vaatteet on vieläkin pahvilaatikoissa, jos huomenna jo jaksais laittaa niitä valmiiks kaappiin.
Mitään oireita ei oo että lähtö tulis, ja kaipa sitä pitäs joku sairaalakassikin valmiiks pakkailla. Mitä sinne pitäs/kannattaa ottaa mukaan? Liivinsuojia, pari sidettä ja imetysliivit? Hitto kun en muista tarvitsinko viimeks muuta. Jos kaikki menee hyvin, niin ainakin pari yötä ajattelin siellä lepäillä. Ei oo kiire kotiin, kun siel on hyväs hoidossa. :)Tosin esikoista tulee varmaan ikävä! Viimeks en päässyt kunnolla kävelemään enkä pystynyt istumaan, joten sen vuoks ei sillon ollu kiire kotiin.
Esikoinen osas syntyä just laskettuna päivänä, joten näkee nyt koska tämä toinen ymmärtää tulla ulos. Mut viimeistään kuukauden päästä, kun sit jo käynnistetään jos ei muuten. :) Eli kuukausi enää tätä elefanttina oloa,jippii...
jonttu 37+4