Miehet haluaa nykyään vanhemman naisen!
Niin se vain ollut jo pitkään trendi. Mun kaikki poikakaverit olleet yli 10 v nuorempia, samoin kaveripiirissä. Nyt olen sinkku ja viestiä pukkaa jopa 25 v nuoremmilta.
Joten miehet voitte mennä muuaalle täältä vinkumasta nuorten naisten ylivoimasta.
Kommentit (10)
No ne etsivät rahakasta elättäjää.
Joo, parikymppiset kollit haluaa mielellään panna kolmekymppisiä, koska jatkuvasti panettaa ja oksanreikä seinässäkin kelpaa. Siinä se.
Jos sulla on pillu, kelpaat panoksi.
No fiksu mies ei kestä mitään teinibimboa vaan haluaa puhua aikuisen fiksun naisen kanssa. Se on se syy kun olen kysynyt suoraan miehiltä itseltään.
Jos mies haluaa perheen, niin kolmikymppisistä löytyy mukavia naisia, joiden elämäntilanne on vakaa ja elintavat ja elämänasenne hohtavat kilometrien päähän.
Mua piirittää 15 vuotta nuorempi mies. Ensin ajattelin että seksin perässä, mutta sitten kuulin että hänen edellinenkin pitkä parisuhteensa oli mun ikäisen naisen kanssa. Joten saattaa olla tosissaankin kuten väittää.
Mutta eipä sillä väliä, mulla nyt on jo säätöä ikäiseni miehen kanssa ja koen että kyllä meillä on enemmän yhteistä. Toki nuorempi mies on paremman näköinen mut ei se pelkästään riitä. Ketään loukkaamatta, mulle tulee ikäerosuhteisiin hakeutuvista usein vähän säälittävä kuva, oli ikäero sitten miten päin vain.
😂 yeah right