Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kovempia otteita.

Vierailija
03.10.2010 |

Eipä ole tullut vastaan miestä, joka osaisi ottaa minut kuten haluaisin. Minussa on jonkin verran masokistin vikaa, ja kiihotun - ainakin kuvittelen kiihottuvani - määrätietoisista otteista ja pakottamisestakin, jonkinlaisesta nöyryytyksestä jossa minun pitäisi hyvittää tuhmaa käytöstäni miehelle. Minua saisi repiä tukasta, pakottaa ottamaan suihin, läpsiä ja käännellä miten mies haluaa. Minut saisi penetroida kovakouraisestikin, nimitellä huoraksi. Inhoan ainaista lässytystä. Omassa miehessä ei ole tällaiseen munaa ja vieraat miehetkin, joille olen toivomuksen arasti esitänyt, eivät oikein osaa olla dominoivia kusipäitä. Onko niin, että me olemme tehneet teistä liian kilttejä vai onko vikaa minun pervoudessani joka ei jaksa seksiä ainaisena läheisyys-lässytys-lällynä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana ja rakas, muttei uskalla/tahdo kohdella minua kuten itse toivoisin. Olen tajunnut olevani hyvin alistuva ja saan kiksejä ajatuksestakin, että hän esim. kohtelisi minua kylmästi ja käskisi tekemään asioita...uih. Odotan häntä nytkin kotiin ja panettaa kolmatta päivää peräkkäin, kun hän antoi periksi ja vähän alisti minua. Sekosin siitä täysin, päivät ovat kuluneet seksinhuuruisissa ajatuksissa ja pikkarit ovat märkänä jatkuvasti. Lisäksi tärisyttää, menee kylmiä väreitä joka minuutti...vaikka pilluun ja alavatsaan särkee rajun panemisen takia, ottaisin uusiksi koska tahansa. Olen nyt päivällä kerjännyt mieheltä huomiota ja kyrpää, mutta ei oikein innostunut. :(

Ilta on kulunut lukiessa s&m-juttuja. Olen huolissani miten tämä vaikuttaa suhteeseeni; pärjääkö ns. tavallinen, korkeintaan välillä dominoiva mies, tämmöiselle naiselle? Olen ilmeisesti ollut kaapissa alistuvan luonteeni suhteen jo vuosia, sillä silloin kun saan "kyytiä", tulen märäksi ihan eri tavalla ja tekee mieli alkaa pyytämään pervouksia mieheltä ("satuta lisää/lyö minua/anna piiskaa/nai minua kurkkuun/pure niskani verille" jne.)...mutta tuollaista seksiä en saa kamalan usein ja se turhauttaa. Mitä tässä pitäisi tehdä..?

Ap:lle tsemppiä tilanteeseen. En osaa kommentoida kysymykseesi juuri mitään, oli pakko avautua omasta tilanteestani.

Vierailija
2/18 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vastaan miestä, joka osaisi ottaa minut kuten haluaisin. Minussa on jonkin verran masokistin vikaa, ja kiihotun - ainakin kuvittelen kiihottuvani - määrätietoisista otteista ja pakottamisestakin, jonkinlaisesta nöyryytyksestä jossa minun pitäisi hyvittää tuhmaa käytöstäni miehelle. Minua saisi repiä tukasta, pakottaa ottamaan suihin, läpsiä ja käännellä miten mies haluaa. Minut saisi penetroida kovakouraisestikin, nimitellä huoraksi. Inhoan ainaista lässytystä. Omassa miehessä ei ole tällaiseen munaa ja vieraat miehetkin, joille olen toivomuksen arasti esitänyt, eivät oikein osaa olla dominoivia kusipäitä. Onko niin, että me olemme tehneet teistä liian kilttejä vai onko vikaa minun pervoudessani joka ei jaksa seksiä ainaisena läheisyys-lässytys-lällynä?

OLetko uusi täällä seksipalstalla?, oletko kokeillut kimppakivaa,persenaintia,niellä spermaa,saada ruoskaa,käsinaintia,suuseksiä. Tätä 3-4 tuntia niin tiedät saaneesi, miltä kulostaa? pervo olen minäkin siksi vastasin vai onko liian kesyä? T IRSTAILIJA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi tulinkohan höynäytetyksi?, vaikka mitä väliä sillä nyt on hyvin oli kirjoitettu ja ainakaan mielikuvituksessasi ei ole mitään vikaa, olit sitten nainen taikka mies. Me olemme ainakin vaimoni kanssa päättäneet että seksin iloista pitää nauttia vaikka rajummastakin kunhan pelataan oikeilla pelisäännöillä miten kukakin nämä säännöt tulkitsee. Oetko harkinnut myös sulaa steariinia valutettuna pitkin persettä ja muuta kehoa, saattais toimia. Jatka kirjoittamista niin vastailen niin autan sinua ainakin netin kautta T IRSTAILIJA.

Vierailija
4/18 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistusleikkejä varten pitää olla molemminpuolista luottamusta. Aina välillä kun homma ei toimi, sillä ajatustenluku on vaikeaa.

Meillä alistusleikkejä on säännöllisesti, mutta kokoajan nekin olisivat tylsiä. Mutta välillä niin mahtavaa ottaa vaimolta vastustus pois.

Vierailija
5/18 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miestä ei oikein sytytä mun satuttaminen tai pakottaminen. Enkä tiedä minäknään, tuntuisivatko ne oikeasti hyviltä, vai vaan mielikuvissa. Kun ei pääse kokeilemaankaan. :/

Vierailija
6/18 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miestä ei oikein sytytä mun satuttaminen tai pakottaminen. Enkä tiedä minäknään, tuntuisivatko ne oikeasti hyviltä, vai vaan mielikuvissa. Kun ei pääse kokeilemaankaan. :/

Ei luulis olevan ongelma, näitä mattinykäsiähän on suomi puolillaan.

M34

Vierailija
7/18 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen tottunut dominoija vaimon kanssa, niin aika arka olen dominoimaan yhdenillan suhteessa. Yhden kaltaisesi naisen kanssa mailailin pitkään ja seksi oli oikein onnistunutta, mutta harmi kun ei voinut piiskata kunnolla, kun olisi jäänyt pian jälkiä. Minusta kuitenkin yksi kiihottavimmista jutuista noissa on sitoa nainen, ja sitten hyväillä ja piiskata ja panna.

Vierailija
8/18 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko miehesi katsoo ettei sinulle voi tehdä mitä pyydät, oiskohan vierailla miehillä samat aatokset?. Oletko normaalivartaloinen vai pullukka? voisin harkita sinun pieksemistä, missäpäin asut?

minulta ei ideat lopu hä hä häää.

Vierailija
9/18 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko pesäpallomailan perseeseen, kaikki onnistuu laita sähköpostia niin vastailen, vai haluatko täällä vastailla? ja mieleen tuli oliko tuo viestisi päähänpisto vaiko fantasiaa? vastaile.

Vierailija
10/18 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakevani täältä seuraa, vaikka viestin tosissani kirjoitinkin. Halusin vain pohtia ilmiötä, mikä on tehnyt miehistä liian kilttejä. Muutaman kerran olen nettimiehiä deittaillut ja aina livenä on saanut pettyä, kun mies on ollut liian ruma tai muuten vastenmielinen. Olen aika nirso.

Yhden kerran spontaanisti olen saanut kahta miestä kerralla ja kokemus oli äärettömän kiihottava.

Enkä halua myöskään pesäpallomailaa.

Vierailija
11/18 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta nuo seuraa tarjonneet herrasmiehet ovat sitten se hyvä esimerkki siitä, miten miehet helposti asian ymmärtävät.

Olen tarpeen tullen dominoiva mies ja väitän tietäväni miten nainen haluaa tulla otetuksi. Kaikissa tapauksissa kyse on kuitenkin luottamuksesta. Nainen haluaa, että kovakin kohtelu tulee lopulta oikealta herrasmieheltä. Ketku tai suoranaisen sadistin oloinen tyypi voi oikeasti paljastua kuinka pervoksi kusipääksi tahansa.

En tiedä kiihottavampaa tapaa rakastella naista, kuin pitää häntä otteessani muutaman tunnin ajan ja määrätä tyylin ja tahdin. Oleellista on, että nainen kiihottuu ja nautinto pitkittyy äärimmilleen. Hulluksi tulemisen rajamailla orgasmikin tuntuu ihan toiselta kuin perinteisellä tutulla ja turvallisella tavalla tuotettu.

Miehistä nimenomaan tehty liian kilttejä. Vaikka maailma on miehinen monella tapaa, ajattelee mies sitten naisa rakastellessaan sen tapahtuman olevan pelkkää hempeyttä ja vaaleanpunaisia kukkia ja hassuttelua...

Vierailija
12/18 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten saat ansiosi mukaan. Ei kukaan mies tuollaista tee ellei ole päästään vialla. Pitää vaatia ja saada lupa.

Vierailija
13/18 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu! Nimen omaan tämä on tärkeää, luja luottamus siellä pohjalla. Silloin voi antaa kontrollin itsestään toiselle ja nauttia siitä. Ehkä tästä syystä meilläkin minun toiveet tulla dominoiduksi ovat heränneet vasta nyt, yli kymmenen vuoden suhteen jälkeen.

Ei millään pahalla, mutta nuo seuraa tarjonneet herrasmiehet ovat sitten se hyvä esimerkki siitä, miten miehet helposti asian ymmärtävät.

Olen tarpeen tullen dominoiva mies ja väitän tietäväni miten nainen haluaa tulla otetuksi. Kaikissa tapauksissa kyse on kuitenkin luottamuksesta. Nainen haluaa, että kovakin kohtelu tulee lopulta oikealta herrasmieheltä. Ketku tai suoranaisen sadistin oloinen tyypi voi oikeasti paljastua kuinka pervoksi kusipääksi tahansa.

Vierailija
14/18 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa mikä meissä miehissä on sitten vikana? jos mietitään tätä asiaa kahdelta kantilta niin mitä tästä tulee?. Jos miehet hempeilee me olemme lälläreitä,

jo tässä vaiheessa kerron vaimoni ja minun sekstailusta, se on suuseksiä fistausta armotonta naintia ja piiskausta. Jokuhan sanoo jo tässävaiheessa että olemme pervoja ja miksi jos kumpikin haluaa?.

Sitten on tämä satuttaminen ja pakottaminen eikö tässä mennä jo melkein siihen että tulisi raiskatuksi?. Eikö naisten jotka tällaista haluaa pitäisi harkita tarkkaan miten haluaa ja kenen kanssa?.

Kaikkia idioottejahan on maailma pullollaan ja näissä haaveissa ulkopuolisessa suhteessa voi joku mennä jo liian pitkälle,

tuskin haluatte nyrkeillä hakkaamista tai viiltelyä?. siis minkälaista pakottamista haluatte muuta kun tuota läpsimistä ja hiuksista repimistä,

kertokaa minullekkin että ymmärrän, haluaisin tietää onko se naimisen joku muoto vai mitä on mielessä minä oon varmaan lälläri. M45.

Vierailija
15/18 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta miestä ei oikein sytytä mun satuttaminen tai pakottaminen. Enkä tiedä minäknään, tuntuisivatko ne oikeasti hyviltä, vai vaan mielikuvissa. Kun ei pääse kokeilemaankaan. :/"

Sitten on tämä satuttaminen ja pakottaminen eikö tässä mennä jo melkein siihen että tulisi raiskatuksi?. Eikö naisten jotka tällaista haluaa pitäisi harkita tarkkaan miten haluaa ja kenen kanssa?. Kaikkia idioottejahan on maailma pullollaan ja näissä haaveissa ulkopuolisessa suhteessa voi joku mennä jo liian pitkälle, tuskin haluatte nyrkeillä hakkaamista tai viiltelyä?

tuskin haluatte nyrkeillä hakkaamista tai viiltelyä?. siis minkälaista pakottamista haluatte muuta kun tuota läpsimistä ja hiuksista repimistä,

kertokaa minullekkin että ymmärrän, haluaisin tietää onko se naimisen joku muoto vai mitä on mielessä minä oon varmaan lälläri. M45.

Oli ehkä vähän turhan yksinkertaistaen ja karrikoiden sanottu tuo mun alkuperäinen kommentti (hipsuissa tuossa yllä). En halua, että minut rikotaan. Eikä se kipukaan ole oikeastaan se juttu, mitä tarvitsisi olla. Voi olla etten sitä kestäisi ollenkaan lopulta tositilanteessa. Mutta luottamuksen pohjalta rakentuva dominointi - se, että toinen vie kunnolla ja mie vikisen - se kiinnostaa ja kiihottaa.

Ja täytyy myöntää, että kyllä mie salaan hiukan fantasioin raiskauksestakin - vaikkakaan todellisuudessa en varmasti koskaan haluaisi sitä kokea. Ja näitä dominointileikkejä haluaisin kokeilla vain sen tutun ja turvallisen kumppanin kanssa. Ristiriitaista, eikö totta? ;)

Vierailija
16/18 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin naisia, joille mikään ei riittänyt. Kaikki seksi oli lopulta jotenkin laimeaa. Vaadin aina kovempaa, mutta kukaan ei kyennyt siihen oikein, oikealla tavalla.

Kunnes tapasin nykyisen mieheni. Homma toimii täydellisesti ja monipuolisesti. Välillä myös rakastellaan ja sitten kun huvittaa, niin molemmat ovat leikissä mukana kovemmissa otteissa. Ja välillä vaihdetaan myös osia. Ei ole enää laimeaa.

Vierailija
17/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan 10 v naimisissa seksuaalisesti epävarman miehen kanssa. Nyt mies joka tekee kaikkea tuota ja seksielämä on JUHLAA, aivan mahtavaa.

Hyvin harvoin mulla on sellainen "rakasteluolo" ts hellää lässynlässynmeininkiä haluaisin, haluan että mua käytetään. Muuta sanaa en sille keksi. Kyllä muu käytös kertoo sitten että ei oo pelkkä pillu.

Vierailija
18/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kiihottavampaa tapaa rakastella naista, kuin pitää häntä otteessani muutaman tunnin ajan ja määrätä tyylin ja tahdin. Oleellista on, että nainen kiihottuu ja nautinto pitkittyy äärimmilleen. Hulluksi tulemisen rajamailla orgasmikin tuntuu ihan toiselta kuin perinteisellä tutulla ja turvallisella tavalla tuotettu.

Miehistä nimenomaan tehty liian kilttejä. Vaikka maailma on miehinen monella tapaa, ajattelee mies sitten naisa rakastellessaan sen tapahtuman olevan pelkkää hempeyttä ja vaaleanpunaisia kukkia ja hassuttelua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme