sain mieheltä sadan euron lahjakortin kultasepänliikkeeseen. Otan jotkut pienet korvikset
Kommentit (21)
teille jonku julmetun moisen plasma tv:n... Expertiltä saa 100e lahjakortin kultajouseen jos ostaa väh. 2400e edestä.
Kattelen noita kuvastoja, ja kyllä niissä sen verran hintavaa on , että satasella ei paljon ostella.
Tahtoo hyvää ja laadukasta jos kullasta on kyse;)
Mitäs kroisoksia te oikein olette, jotka ette mitään satasella löydä?
Ei meillä ainakaan ostella noinkaan kalliita lahjoja. Toivottavasti löydät jotain sellaista josta todella pidät!
Niin, ja onnea hääpäivän johdosta!
Satasella ei muka saa mitään koruliikkeestä.. Huh, huh.. Ja vasta kehuttiin miten kiva on olla kotona ja köyhä ja ne arvovalinnat.
Mulle ei satasen lahjakortti kelpais. kyllähän se jonkun mieltä varmasti lämmittää. Elämän pitää olla kallista.
Jos joku on oikeasti sitä mieltä että satasella ei saa mitään, niin taitaa olla aika tyhmä tai kateellinen sun kivast amiehstä. Ja fiksut ihmiset osaa ainakin opitää suunsa kiinni eikä yrittää loukata toista joak iloitsee lahjastaan.
Vierailija:
Mulle ei satasen lahjakortti kelpais. kyllähän se jonkun mieltä varmasti lämmittää. Elämän pitää olla kallista.
ja omahyväinen paskantärkeilijä. Toivottavasti saat josku oikean onnen elämääsi.
Vierailija:
sanotaanko etta mina sain miehelta synttarilahjaksi 400 euron timanttisormuksen (kavin kultasepalla kysymassa hinnan;)) ja olin vahan pettynyt. Onneksi aikoi vieda viela lomalle sen lisaksi..
Vierailija:
sanotaanko etta mina sain miehelta synttarilahjaksi 400 euron timanttisormuksen (kavin kultasepalla kysymassa hinnan;)) ja olin vahan pettynyt. Onneksi aikoi vieda viela lomalle sen lisaksi..
mennä kyselemään lahjan hintaa ja ruikiuttaa pettymystään. Kasva aikuiseks.
kayn aina kysymassa tai katsomassa liikkeessa paljonko maksoi. odotin enemman, tai usempaa lahjaa, kun varaa olisi ollut. mutta ajatushan se kai tarkeinta on ja kaunishan se on kylla.
Vierailija:
kayn aina kysymassa tai katsomassa liikkeessa paljonko maksoi. odotin enemman, tai usempaa lahjaa, kun varaa olisi ollut. mutta ajatushan se kai tarkeinta on ja kaunishan se on kylla.
niin et tajua hävetä. Tiesitkö että ekämässä on muutakin kuin materiaa?
Vierailija:
Vierailija:
kayn aina kysymassa tai katsomassa liikkeessa paljonko maksoi. odotin enemman, tai usempaa lahjaa, kun varaa olisi ollut. mutta ajatushan se kai tarkeinta on ja kaunishan se on kylla.niin et tajua hävetä. Tiesitkö että ekämässä on muutakin kuin materiaa?
ja onkin paljon muutakin. mutta kaikki ovat erilaisia ja minulle myos materia (iso talo, hieno auto jne.) on tarkeaa, joten kasva SINA aikuiseksi ja hyvaksy muittenkin mielipiteet! ja kylla sitten ostan vastaavasti ystavilleni ja miehelleni + lapselleni hienoja lahjoja! Koska minulle silla on merkitysta ja kertoo paljonko heita arvostan!
Sitäpaisti mun vihkisormuskaan teetettynä maksanut kuin 199e... Et kyllä satasella pitäis saada vaikka mitä :)
Onnea ap:lle hääpäivästä :)
Usko pois, moni mies ei edes muista koko hääpäivää. Ole ihmeessä tyytyväinen mieheesi ja osta tosiaan jotain kivaa ittelles sieltä liikkeestä. Kyllä satasella saa kivat korvikset! Hyvää hääpäivää!
Vinkki, älä osta ainakaan Kalevala Korua, se on ihan out.
Muodikkaat hopeakorut ovat kivoja. Ja satasella saa jo varmasti koko setin (kaulakoru + korvikset).
Mukavia ostoshetkiä.