Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää että exä hakkaa nykyistä

Vierailija
02.10.2010 |

Meidän suhteesta on jo 6v aikaa mutta aikuisina ihmisinä ja samalla alalla olevina olemme edelleen ihan ok väleissä. Itse olen jo naimisissa & lapsia, ja exäni on avoliitossa. Nyt sain yhteisen ystävämme kautta tietää, että exäni on alkanut hakata tätä uutta naistaan! Mua kohtaan se ei ollut varsinaisesti väkivaltainen, vaikka joskus otetiin yhteen niin että ovet paukkui ja tavarat lenteli.

Tiedän että tää asia ei kuuulu mulle mitenkään, mutta kuulemma poliisitkin oli hälytetty paikalle kun oli tullut joku paha tappelu baarin edessä. Tämän tilanteen johdosta nyksä oli sanonut tuttavallemme, että ei ollut eka kerta ja nyt hän ymmärtää, miksi exäni aiemmat suhteet ovat päättyneet.

Mun ei varmaan pitäisi puuttua mitenkään tähän asiaan, mut korpeaa sekä naisen että exäni puolesta, jos liitto menee pilalle tämän takia. Exäni ajautuu lisäksi ihan hunningolle jos ei ole elämänkumppania. En vaan voi käsittää, miten hänestä on tullut noin väkivaltainen??? Voiko mies tosiaan muuttua noin paljon???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uusi suhde ole ratkaisu siihen, mitä on tehty väärin. Siksi mies varmaan oireilee?

Vierailija
2/3 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sotkeennu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten väkivalta parisuhteessa on yleisempää kuin luullaan. Ehkä nainen itse on ollut tosi väkivaltainen ja mies puolustanut itseään? Olettaisin, että kyllä väkivaltisuus olisi näkynyt myös suhteessa sinuun, jos olisi miehen persoonan ominaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi