Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaatekutsuista

Vierailija
02.10.2010 |

Minut on pyydetty lastenvaatekutsuille. Uusille lastenvaatteille ei ole tällä hetkellä tarvetta eikä rahaa. Yleensä ostan (lasten sisävaatteet) sieltä mistä halvimmalla saa eivätkä kutsujen vaattet ole halpoja.

Onko epäkohteliasta mennä eikä sitten osta mitään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me&i-kutsuilla emännän edut riippuvat vieraiden määrästä, joten emännän kannalta myös ne vieraat jotka eivät osta mitään ovat tärkeitä:)

Eikä noilla kutsuilla todellakaan ole mitään ostopakkoa vaan voi hyvin olla vain katselemassa ja viettämässä aikaa muiden äitien kanssa!

t: Vaatekutsujen emäntänä ollut

Vierailija
2/2 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän mielelläni kutsuja, koska kaveripiirissä muut eivät halua pitää, joten saan ostaa vaatteita ja toisaalta saan myös emännän edut. Itse tilaan aika paljon, joten siinä mielessä ei ole niin väliä vaikka muut eivät hirveästi tilaisikaan. Toisaalta on tylsää kun pitää kutsut, ihmiset eivät tule - tai vielä tylsempää peruvat viime hetkellä. No minulle on esittelijä sanonut että tulee vaikka olisi vain yksi vieras, joten en NIIN hirveästi enää harmittele jos vieraat eivät tule. Toisaalta moni kaveri on suoraan sanonut että nämä eivät kiiinosta ollenkaan ja pakko ei tietenkään ole tulla, jos itsestä tuntuu inhottavalle.

Eli jos sulle on ok, mennä kylään, kuunnella esittelijän jutut ja juoda kahvit, niin mene ihmeessä, äläkä tilaa mitään. Toisaalta jos ei edes kauheasti kiinnosta, ilmoita emännälle reilusti jo ajoissa ( ei siis edellisenä tai samana päivänä kun kutsut ovat.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän