Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiireessä väärään vessaan

Vierailija
02.10.2010 |

Eilen kaupungilla kävellessä tuli äkisti pakonomainen kakkoshätä. Satuin juuri olemaan kirjaston kohdalla ja ajattelin että sieltä varmaan löytyy vessa. Kiiiruhdin sisään ja sieltä se löytyikin eikä muutakuin pöntölle. Siinä istuessani kuulin askelia oven ulkopuolelta ja kuulin kuinka joku tuli sisään ja meni viereiseen koppiin. Siinä aloin kuuntelemaan että ei piruvieköön kuulostaa ihan miehen kusemiselta. Ajattelin että oliko hän tullut väärään vessaan. Eikä aikaakaan kun ovesta tulee lisää porukkaa ja ne puhuvat keskenään jolloin kuulin että minähän se olin väärälläpuolella. Aloin miettimään ratkaisua tilanteeseen kuinka pääsisi livahtamaan ulos. Taas ovi kävi ja väkee tuli sisään. Ei siinä auttanut muu kuin kylmänrauhallisesti kävellä ulos melkoisen paskanhajun lemahtaessa wc kopista. Oli se tosi nolo paikka. Täytyy kyllä ensi kerralla katsoa tarkemmin mihinkä vessaan menee.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus lapsen kanssa kouluun tutustumassa. Olin melkein viimeisilläni raskaana. Kun oltiin tulossa sieltä luokasta pois, iski päälle ihan armoton pissahätä. Syöksähtelin siinä käytävällä ja etsin vessaa, sitten näin sellaisen oven minkä ajattelin olevan vessan ovi. Ryntäsin sisälle mutta se olikin siivouskomero. Melkein kompastuin imuriin ja kusin housuuni ainakin desin verran.

Vierailija
2/18 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä on tärkeintä että suoritit kuitenkin loiskahtamattoman käsikakan av:n ohjeilla? Lady selviää tällaisista tilanteista aina vaivatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus paljastui oven avautuessa, haju.

Vierailija
4/18 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään kirjaston vessassa lappaa porukkaa noin paljon, enkä usko että olisit kehdannut kävellä sieltä ulos silloin, kun miehiä oli paikalla.

Vierailija
5/18 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naistenhuone oli varattu niin päätin pikaisesti käydä miestenpuolella paskomassa, niin eikös sen aikana ehtinyt tulla jono oven taakse.

Vierailija
6/18 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään kirjaston vessassa lappaa porukkaa noin paljon, enkä usko että olisit kehdannut kävellä sieltä ulos silloin, kun miehiä oli paikalla.

Eksyin myös miestenpuolelle ja ensin ajattelin odottavani että huone hiljenee ennenkuin ulostaudun. Miehiä tuli oikein porukalla sisään, plussana vielä joku japanilainen turistiryhmäkin, he alkoivat ihmetellä ääneen mikä yhdessä kopissa kestää, niin ei auttanut muutakuin vetää kaulukset pystyyn ja anteeksi pyydellen livahtaa ulos.

Vierailija
7/18 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä käytän aina miestenvessaa, jos naistenvessassa on jono eikä ole invavessaa. Enkä pätkääkään häpeä sitä. Totean miehille käsiä pestessäni, että naistenpuolella oli taas jono.

Pitääkö sitä siis hävetä, että toimii rationaalisesti?

Vierailija
8/18 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin myös miestenpuolelle ja ensin ajattelin odottavani että huone hiljenee ennenkuin ulostaudun. Miehiä tuli oikein porukalla sisään, plussana vielä joku japanilainen turistiryhmäkin, he alkoivat ihmetellä ääneen mikä yhdessä kopissa kestää, niin ei auttanut muutakuin vetää kaulukset pystyyn ja anteeksi pyydellen livahtaa ulos.

muuten tiesit, mitä puhuivat?

Vierailija
9/18 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lajissa minä olen myös piipahtant miesten vessassa n.15-vuotta sitten.Muistin heti kun luin kertomuksesi. En ole ilmeisesti toista kertaa käynyt kuitenkaan heh...

Vierailija
10/18 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tiesit, mitä puhuivat?

Tässä lukee että miehiä jonka lisäksi vielä japanilaisia miehiä. Jos ei erikseen mainita kansalaisuutta niin ensin saapuneet olivat suomea puhuvia. Täytyykö jonkun aina poiketa asiasta? Ja leikkiä näsäviisasta?

Vierailija
11/18 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet jäivät pesemättä!

Vierailija
12/18 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2010 klo 15:21"]

kun naistenhuone oli varattu niin päätin pikaisesti käydä miestenpuolella paskomassa, niin eikös sen aikana ehtinyt tulla jono oven taakse.

[/quote]

Isompi tarve onkin parempi hoitaa miestenpuolella varsinkin jos tulee hajun kanssa. Naistenpuolella harvemmin kukaan askoo koska naiset pystyvät useimmiten pidättelemään kotiin asti.

Vierailija
13/18 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2013 klo 15:57"]

No ei todellakaan. Ruotsissahan ei monessa paikassa edes enää ole erikseen miesten ja naisten vessoja. Ja on niitä Suomessakin esimerkiksi sellaisia ravintoloita joissa ei ole erikseen miesten ja naisten vessoja. Nopeuttaa kuulema jonojen kulkuakin, naiset viettää jostain syystä vähemmän aikaa unisex-vessassa.

Komppi tälle! Olen myös käynyt esim. baarissa miesten vessassa joskus vahingossa ja joskus tarkoituksella kun naistenvessa on ollut varattu,eipä noilla suurtakaan eroa ole(paitsi haju).

Vierailija
14/18 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus naistenvessassa, ja jo valmiiksi ruuhkaiseen vessaan tuli mies puvussa. "Anteeksi, tämä on naistenvessa", sanoin ystävällisesti hänelle. Tämä mies kaivoi ajokortin taskusta ja näytti siitä naisen nimeä. Menin niin hämilleni ja häpesin niin helvetisti, etten saanut soperrettua kuin "anteeksi..." ja lähdin kiitämään.

Mun puolustukseksi täytyy sanoa, että hän näytti aivan mieheltä ja oli pukeutunut pukuun. Liekö sitten sukupuolta korjannut, vai muuten vain miehekäs tapaus. Jatkossa kyllä olen ihan hiljaa vain...

Vierailija
15/18 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet jäivät pesemättä!

tekevät niin.

Vierailija
16/18 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään pesit kätesi lähtiessä? ... Ai niin, eihän naisilla ole tapana.

Vierailija
17/18 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunta oli eräänä syksynä Lapissa ruskaretkellä ja kiertelivät kairoja omalla autolla. Jossain keskellä 'ei mitään' soratien varrella olivat pysähtyneet tien viereen. Koska pariin tuntiin eivät olleet nähneet muuta liikennettä, niin rouva meni kyykkypissalle tienviereen, niin eiköhän sieltä mutkasta tullu saman tien kolme saksalaista turistibussia täynnä ihmisiä ja joutuivat vielä pariskunnan auton vuoksi ajamaan siitä tosi hitaasti ohi. Kyllä siinä riitti sakasalaisturisteilla kuvaamista...

Vierailija
18/18 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Ruotsissahan ei monessa paikassa edes enää ole erikseen miesten ja naisten vessoja. Ja on niitä Suomessakin esimerkiksi sellaisia ravintoloita joissa ei ole erikseen miesten ja naisten vessoja. Nopeuttaa kuulema jonojen kulkuakin, naiset viettää jostain syystä vähemmän aikaa unisex-vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi