Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondomiostoksilla - apua!

Vierailija
02.10.2010 |

Olen tavannut uuden miehen ja lähiaikoina ohjelmassa on varmaankin seksin harrastaminen. Ajattelin tänään kauppareissun yhteydessä ostaa paketin kortsuja ihan varmuuden vuoksi, mutta minkälaisia?? En ole vuosiin ostanut kondomeja ja niitä taitaa olla vaikka kuinka montaa laatua. Mikä olisi sellainen "peruskortsu"?

Tyhmä kysymys, tiedän, mutta jospa täältä saisi avun tähänkin ongelmaan :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sultan sensitive ainakin on olemassa:D

Pano-onnea sulle!

Vierailija
2/7 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osta suorituskykyä (siis kestävyyttä) pidentäviä kumeja!

Vähän piristystä siihen ehkäsyyn.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osta Durexin lateksivapaita. Se jos mikä on ikävää, jos homma tyssää siihen, että mies saa ihottumaa kumikortsuista ;D

Vierailija
4/7 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän herra X joka omaa kumiallergian, kanna mukanaan niitä jotka omalle hipiälle sopii: minä ainakin tekisin niin!!

4

Vierailija
5/7 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta, tuota lateksijuttua en tullut ajatelleeksikaan. Luulen tosin, että jos miehellä allergia olisi, hän huolehtisi, että sopivat kumit löytyy omasta takaa :)

Voisin tietenkin pyytää miestä ottamaan vehkeestään kuvan ja lähettämään sen mulle kortsuostoksia varten, mutta mennään nyt eka kerta ihan sokkona :)

Vierailija
6/7 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin järkyttävää kun pitää solmia pää moneen kertaan ettei roiku kuin lippu "tangossa"

T: 11cm mies

Vierailija
7/7 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan tarttui ihan tavallista Magicia :) Toivottavasti käy flaksi mahdollisimman pian, kuiva kausi on jatkunut jo ihan liian kauan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi