Mä panen mun esimieheni kanssa ja saan
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2010 klo 15:36"]
ei kukaan tiedä, ellei mies ole sitten jollekin kertonut. Ja miksi olisi? Firma on iso, osastoja on monta, eikä kyseinen mies ole välitön esimieheni, vaan ylempänä organisaatiossa. Meitä ei pahemmin nähdä samassa paikassa (vain kokouksissa), joten mitään flirttailua ei ole. Eikä meillä ole mitään kuhertelusuhdetta. Seksin ulkopuolella olemme vain työkavereita tai esimies ja alainen. -ap
en kyllä ymmärrä miten voit olla paljastumatta kun lähiesimiehesi yli kävellään loma-asioissa. Iso pomoko sanoo, että nut jannicalle pitää antaa lomat kuten toivoo... Joo, ei herätä mitään epäilyksiä.
[/quote]
Suomeen pitäisi määrä laki tasa-arvon vuoksi että naisilta edellytetään seksin antaminen työssä mies kolleigoillensa samoiten kun on lain mukainen ruokatunti ja kahvitauot. Seksihän vain lisää työvireyttä työpaikalla. Vois vaikka pitää joka päivä semmoinen yhteinen ryhmäseksi tuokio. Laittakaa lakiehdostus aloite kansanedustajille
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 16:21"]
Suomeen pitäisi määrä laki tasa-arvon vuoksi että naisilta edellytetään seksin antaminen työssä mies kolleigoillensa samoiten kun on lain mukainen ruokatunti ja kahvitauot. Seksihän vain lisää työvireyttä työpaikalla. Vois vaikka pitää joka päivä semmoinen yhteinen ryhmäseksi tuokio. Laittakaa lakiehdostus aloite kansanedustajille
[/quote]
Miehille pakkonaintivelvoite kaikkien työkaverien kanssa, yli 60-vuotiaiden, lihavien, rumien ja haisevienkin naisten kanssa. Joka päivä ja jokaisen kanssa. Jep jep.
must se on ihan ok et panet.sun pomo saa mitä haluu, sä saat mitä haluut, ketään ei vahingoiteta tai loukata... ihan sallittuu toimintaa. ja siis ihan tavallista elämää. must täs ei oo mitään tuomittavaa.
Nainenhan ei kovin hyvin sovellu työntekijäksi jos verrataan miehiin, niin älyllisesti vaativiin ammatteihin kuin ruumiillisesti vaativiin ammatteihin. Minusta naisen paikka työ elämässä soveltuisi vain miehen pakolliseen tyydyttämiseen myös nainen voisi myös antaa suuhoitoa toki tähänkin voidaan tietysti miettiä koulutusta naisille.
En tuomitse, eikä haittaa mua. Mutta onhan toi nyt huoraamista vaikkei mitään selviä sopimuksia oliskaan. Tiedät saavasi etuja koska harrastat miehen kanssa seksiä. Olet siis huora.
Mikäs sen parempaa kuin oma ikioma huora työpaikalla.
lopettakaa huorat ap:n huorittelu
No itsellä luistaa työ paremmin kuin ennen kun on ikioma pikkuhuora työpaikalla. Minulle tämä on hyvä työpaikka etu.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2010 klo 22:54"]
työaikajoustoja... Olen saanut myös valita loma-aikani ennen muita. Mm. näitä. -ap
[/quote]
Mä olen sihteeri, mulla on oma työhuone, vapaa työaika (liukuva jota ei kukaan seuraa), vapaata tarvittaessa, loma-aikani lähinnä ilmoitan.
HIeno homma, jos toimii molemmin puolin:). Eihän tuo nyt aiheuta kellekään mitään pahaa. Anna palaa vaan. Minä en tuomitse moisesta. Täällä on näitä sädekehäpäämoralisteja pilvin pimein. Heiltä puuttuu se elämä...
Otatko anaaliin? Tosi hienoa, jos niin teet.
VOI KUN SAIS OMAN PIKKUHUORAN ITELLEKIN, NIIN TYÖT LUISTAISIVAT RATTOISASTI, PITÄÄ LAITTAA KORVAN TAAKSE =)
terkuin ESIMIES
Klamydia, saavutettu etu? Joo, pane mun puolestani vaan, ei haittaa.
Ihan ok sulta, mutta väärin esimieheltä. Antaa anonyymien huorittelijoiden puuskuttaa keskenään - ihme miten joillekin tulee tuollaisia mieleen.
Noin ne naiset tekee. Käänteinen lasikatto.
Kyllä nainen sopii paremmin imemään penistä kuin työelämään.
Harmi kun mun proffalla ei oo penistä ja laitosjohtaja on liian kauhea pantavaksi..
MINÄ PANEN IHAN MIELELLÄNI ALAISIANI, MUUTEN EN ANTAISI HEILLE YLENNYSTÄ. MEIDÄN FIRMASSA SE ON IHAN YLEINEN KÄYTÄNTÖ ETTÄ NAIS TYÖNTEKIJÄ MAKAA POMONSA KANSSA JO ENSIMMÄISESSÄ TYÖHAASTATTELUSSA, JOS EI SUOSTU IMUTTAMAAN NIIN EI TULE TÖITÄ EIKÄ PALKKAA! NÄIN SE ON!
terkuin POMOSI
Mulla on noi edut ilman panemistakin. :)
Jos saa etuja seksiä antamalla, on kyse prostituutiosta.