Mä panen mun esimieheni kanssa ja saan
Kommentit (64)
Kyllä, nielen, jos otan suihin. Ollaan tehty sitä tavallaan työpaikalla, ei missään työhuoneessa kuitenkaan. -ap
Onko miehesi siis tuo kyseinen esimies? -ap
Sitten jäi entiset puolisot ja mentiin naimisiin.
-15-
Sitten jäi entiset puolisot ja mentiin naimisiin.
-15-
Teillä kävi sitten sen suhteen mukavasti. Mä en kaipaa tämän syvempää suhdetta miehen kanssa, mutta näin on ihan "kiva". -ap
Teillä kävi sitten sen suhteen mukavasti. Mä en kaipaa tämän syvempää suhdetta miehen kanssa, mutta näin on ihan "kiva". -ap
Pantiin muutama vuosi ennen kun vahingossa ihastuttiin toisiimme :)
Pantiin muutama vuosi ennen kun vahingossa ihastuttiin toisiimme :)
tuon. Olisin antanut Siwan esimiehelle pillua tai poskihoidon. Olisin nyt myymäläpäällikkö.
Ensin kaikki on ruusunpunaista ja sitten kuin naps, kaikki romahtaa!
Olen kokenut tavallaan tuon saman. Toisten kateus, pahansuopaisuus yms. pitävät siitä huolen, jos kummallakaan ei ole perhettä.
Pomon suosikki savustetaan aina pihalle!
Kukin nimittää sinua siksi miksi haluaa.
Meil oli tyopaikalla tuollainen tapaus, ei asiassa meidan mielesta ollut mitaan vikaa, paitsi se, etta pomo naimisissa ja kumpikin luuli ettei kukaan tiennyt :P
sitten kuitenkin asiat meni silleen, et tama nainen ei tehnyt toissa enaan mitaan, kirjaimellisesti ei mitaan...joten syotiin se ulos ;D tajus lahtee takaisin rovaniemelle. janna juttu et tuon jalkeen pomo vihas meita kaikkia...dang
Niin en ottaisi siltä mitään lahjoja tai rahaa, tai muutakaan mitä muut ei saa. Ellei seurusteltaisi, sittenhän se saisi ostaa mitä haluaa.
Minusta tollanen on vaan maksamista palveluksista.
Vai saitko työkavereita enempi etuuksia ennenkö harrastitte seksiä?
Jostain syystä sitä saa lisää jotain; jos se ei liity miten hyvin teet työsi niin se liittyy siihen että annat sille.
Olette molemmat aikuisia ja nautitte seksistä. Hieno homma. Been there, done that ;)
Eihän tuo poikkea keskivertoavioliitosta, joissa roikutaan siksi että saadaan sopivia etuja.
Monet harrastavat vaihdannaistaloutta sen eri muodoissa.
Oikeesti ihmiset ei oo niin tyhmiä, etteikö ne tollasta huomais. Mutta sitten ihmiset kyllä ovat niin hienotunteisia, etteivät puhu asiasta, eivätkä ainakaan kommentoi osallisille.
Mun työpaikoista kahdessa on ollut tuollaista työntekijöiden välistä suhdetta. Toinen oli johtajan ja alaisen välillä. Kyllä sen huomasi, että yrittävät piilotella asiaa, mutta kyllä sen aika olemattomistakin asioista pian tajuaa.
Että luulkaa vaan, ettei kukaan tiedä. Todellisuudessa kaikki tietää.
ei kukaan tiedä, ellei mies ole sitten jollekin kertonut. Ja miksi olisi? Firma on iso, osastoja on monta, eikä kyseinen mies ole välitön esimieheni, vaan ylempänä organisaatiossa. Meitä ei pahemmin nähdä samassa paikassa (vain kokouksissa), joten mitään flirttailua ei ole. Eikä meillä ole mitään kuhertelusuhdetta. Seksin ulkopuolella olemme vain työkavereita tai esimies ja alainen. -ap
mutta kestätkö sen, mitä sun työkaverit alkaa pikkuhiljaa susta ajatella, kun huomaavat sun saavan niitä etuja? Joka kerta valkkaat lomat ekana jne. se saattaa aiheuttaa katkeruutta
(lähdin matkalle). Lomia ei virallisesti myönnä tämä esimies, mutta minun esimieheni joutuu esittelemään työkuviot kys. miehelle. Olen etukäteen kertonut, että haluaisin silloin lomaviikon tai palkattoman jakson. Selitinköhän epäselvästi... -ap
suhteessa?
Ei mitään outoja kokeiluja. Yhdyntää, suuseksiä, eri asentoja jne. Pidän huolta, että mies lähtee hyvällä mielellä pois, että hän on saanut, mitä on toivonut. -ap
Onko miehesi siis tuo kyseinen esimies? -ap