Mä panen mun esimieheni kanssa ja saan
Kommentit (64)
teen juttuja, joista huomaan hänen pitävän, mutta ei mies minulta mitään palveluksia pyydä. -ap
vaihdat seksiä suht merkittäviin etuihin, eli myyt itseäsi joten olet käytännössä prostituoitu. Jos se on sulle ok niin senkun. Käsittääkseni laitonta pomosi kannalta katsottuna. Mutta jos se tekee jotain ikävää, niin onpahan sulla jotain millä kiristää.
En ole prostituoitu, sillä ei me olla tehty mitään sopimusta, että jos mä makaan pomon kanssa, niin saan siitä etuja. Siinä vain kävi niin. Eräiden juhlien jälkeen menimme sänkyyn, sitten toisen kerran ja sen jälkeen olen saanut pyytämällä palkankorotuksen ja muita etuja. Suhde jatkuu edelleen, vaikka emme julkisesti tapailekaan. Kukaan työkaverini ei tiedä asiasta ja muutenkin vain pari ystävääni tietää. -ap
Mä olen ollut suhteessa esimieheni kanssa, mutta viimeinen asia, jota silloin mietin, oli mahdolliset edut.
Okei, myönnän, että nyt noin 7v suhteen loppumisen jälkeen, mutta on erityisasema esimiehen silmissä. Hän kertoo mulle sellaisia asioita, joita ei varmasti kertoisi ilman yhteistä taustaa ja mulla on ehkä varaa arvostella/kommentoida enemmän hänen päätöksiään tms. mutta se ei ole mun päätökseni, enkä odota mitään erityiskohtelua. Tosin olen varma, että esimieheni haluaisi jatkaa suhdetta kanssani. Hän on nykyään vapaa, mä en edelleenkään.
firmasta, suhde varmaan lakkaisi. Mutta en voi olla varma. En ole rakastunut, mutta pidän kyllä miehestä. -ap
Niin sitä pitää. Olet perseeseen veto.
Onneksi olkoon ylennyksestäsi.
on sanaton sopimus. Jos lakkaisit antamasta miehelle, et saisi enää etuja.
harrastan seksiä. Itseäni mietityttää lähinnä se, että muut työkaverini ovat eri asemassa - ei tosiaankaan mikään huoraaminen. Sitä tämä ei ole, koska meillä ei ole mitään sopimusta. -ap
sääli sua rassukkaa. Kun joku asia hirttää kiinni niin se olet sinä joka kärsii ja paskan niskaan. Eikö naisilla ole hitustakaan järkeä päässä?
Enkä keksi tarinaa - johan ketjuun vastasi toinen, joka on ollut samassa tilanteessa. Ei kai se niin tavatonta ole? Mulla on hyvä työ ja seksiä. Miten niin minä kärsisin ja saisin paskan niskaani? -ap
Voihan niitä etuseteleitä olla muillakin, niistä vaan ei ole tapana puhella.
Perseen myyminen pomolle ei kuulu tapoihin.
en usko. Luulen siis, että tietäisin, jos niin olisi. -ap
Panin itse ylintä esimiestäni noin 10 v sitten, vaikka olin itse avoliitossa ja hän naimisissa. Sain luonnollisestikin vaikka mitä etuja ja erityiskohtelua töissä.
Nykyään olen esimieheni vaimo :)
Panin itse ylintä esimiestäni noin 10 v sitten, vaikka olin itse avoliitossa ja hän naimisissa. Sain luonnollisestikin vaikka mitä etuja ja erityiskohtelua töissä.
Nykyään olen esimieheni vaimo :)
työaikajoustoja... Olen saanut myös valita loma-aikani ennen muita. Mm. näitä. -ap