Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies, mun mies, munmiesmunmies...

Vierailija
01.10.2010 |

Kerropa kerrankin, mitä kaikkea SINÄ olet ihan itse saanut aikaan! Toivottavasti tulee pitkä ja kannustava ketju!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa urhoaan ole saanut edes luonaan pidettyä, vaan on yh-jyräksi jäänyt.

Vierailija
2/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa kerrankin, mitä kaikkea SINÄ olet ihan itse saanut aikaan! Toivottavasti tulee pitkä ja kannustava ketju!!

Ja siksi mä en olekaan "munmies"-muija, vaan just neuvottelin ITSELLENI 300e palkankorotuksen ensi vuoden alusta lähtien!

Teen ihan jees uraa, ja talokin on rakennettu miehen kanssa. Kohta pitäisi alkaa taas treenata enemmän, ja vuoden-parin päästä voisin pinkaista maratonin.

Miltäs kuulostaa ap, kelpaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin mitä olen itse saanut aikaan... rakastan häntä ja haluaisin että muutkin huomaisivat kuinka upea saalis minulla on. Mun mies on vaan niin superihana!

Vierailija
4/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MINÄ odotin ja synnytin ne ihan itse, mies ei auttanut ei sitten yhtään. Synnytyksen jälkeisissä hoitotoimenpiteissä on kyllä auttanut ja tehnyt niitä ihan itsenäisestikin, ja oikein kiitettävästi. Se taas ei ole mun ansiotani ollenkaan.

Vierailija
5/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on vaan MÄ sekä toi/se mies.

Vierailija
6/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mies sai juuri ylennyksen, nyt se on yhden pörssiyhtiön johtaja 15 tonnin kuukausipalkalla, työmatkoja on 200 päivää vuodessa, ja se on vasta 40! Ai mää vai, no mää hoidan lapsia (15 ja 20 v) ja kotia, ostin just meille uuden pölynimurin, siinä on viis erilaista harjasosaa ja tän vuoden puolella aattelin silittää kaikki mun miehen sukat!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan