Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kasvatustieteiden kandidaatin tutkinto, vuodelta 1989.

Vierailija
01.10.2010 |

Maisterin arvo myönnetty samantien.

Joten sinä, joka tuolla aiemmin krijoitit, että se on kasvatustieteen tutkinto, et tiedä mistä puhut!

Mä vielä tarkistin asian, mulla on tässä edessäni tutkintotodistus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole mitään väliä mitä paperissa lukee. Hyödytön se kumminkin on.

Vierailija
2/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen tiedän, että ennen vuotta 1994 kasvatustieteen kandidaatin tutkinto oli ylempi korkeakoulututkinto, ja maisterin arvon sai hakemuksesta. Mun mieskin haki maisterin arvon. Itse taas olen filosofian kandidaatti, ja maisterin titteli jäi hakematta. Ei sillä mitään merkitystä olekaan, kun tutkinto on kuitenkin ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen tiedän, että ennen vuotta 1994 kasvatustieteen kandidaatin tutkinto oli ylempi korkeakoulututkinto, ja maisterin arvon sai hakemuksesta. Mun mieskin haki maisterin arvon. Itse taas olen filosofian kandidaatti, ja maisterin titteli jäi hakematta. Ei sillä mitään merkitystä olekaan, kun tutkinto on kuitenkin ihan sama.

Vierailija
4/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset tärkeilemässä. Voi hyvää päivää....

Vierailija
5/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aiemminhan Suomessa opiskeltiin automaattisesti ylempi korkeakoulututkinto, jonka titteli oli kandidaatti. Isäni on ekonomi = kauppatieteen kandidaatti, äitini juristi = oikeustieteen kandidaatti.

Itse taas olen opiskellut 2000-luvun systeemissä ensin alemman korkeakoulututkinnon kandidaatiksi ja sitten ylemmän korkeakoulututkinnon maisteriksi.

Vierailija
6/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin HuK-tutkinnon ja jatkoin FK-tutkintoon. Mutta KK:t opiskeli suoraan tuon ylemmän tutkinnon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi