Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tästä vauvastä pääse ikinä eroon?!

Vierailija
01.10.2010 |

Kysymys nyt on siis ihan vauva-lehdestä, älkää nyt vetäkö herneitä nenään... :)

Mutta, olen perunnut tilauksen netissä. Tuli lasku, jota en aio maksaa, sillä olen tilaukseni perunnut, yritin soittaa KOLMENA päivänä asiakaspalveluun ja yllätys yllätys, kaikkina kolmena päivänä, joka kerta kun olen soittanut, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja. Noh, tulipa tänään taas uusi lehti... Voi jumalauta, eikö siitä ikinä pääse eroon?!

Ehdotuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että laskutuskausi on jo ohi. En kyl enää koskaan ikinä tilaa tuolta firmalta yhtään mitään. Maanantaina taidanpa ruveta soittelemaan taas, ehkäpä sieltä tilaus-osioista joku vastaa nopeempaa...

Vierailija
2/4 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin tonne asiakaspalveluun 45min ja ehdin ajaa siinä samassa yli 50km :) vitutti niin kovasti että kun vihdoin ja viimein sieltä vastattiin en osannut enää olla kovin ystävällinen. kyse oli mun kohdalla se että lasku tuli mutta yhtäkään lehteä ei ollut tullut ( olivat merkinneet väärän postinumeron) odottelen innolla miten saan taas räyhätä kun tuo tilaus loppuu että tuleeko uusi lasku ?? olen jo lopettanut netin kautta tilauksen laskutuskauden loputtua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tiedät varmasti viestisi ja peruutuksesi menneen perille. Ja puhelinnumerosi mukaan, jotta voivat soittaa, jos jotakin kysyttävää.

Vierailija
4/4 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes on seuraava laskutus ja siitä laskusta joka sinulle tuli on jo lehti tullut ja nyt joudut maksamaan sen laskun ja lehtiä tullee kunnes laskutuskausi on ohi.