Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon koko aika yksin

Vierailija
14.09.2010 |

Aamulla mies nukkuu pitkään ennen töihinmenoa, illalla tulee töistä sitten myöhään kotiin kun menikin myöhempään, tuossa kuuden seitsemän maissa. Välillä on myöhempäänkin. Siirtyy siitä sitten tyyliin koneelle, nettiin ja on omassa hiljaisuudessaan koko loppuillan.

Mulla alkaa kohta huumori loppumaan. Ei osallistu kodin töihin (muutettiin juuri), taulut laittamatta, lamppuja laittamatta, mä pesen kaikki pyykit, astiat, hoidan kokonaan koiran. Alkaa pikkuhiljaa kyrsimään tämä. Mulla memi pyörästä takakumi ja ajan työmatkat yleensä pyörällä, arvatkaa onko se saatu kuntoon...

Mitä mä teen? Keskustella olen yrittänyt, että mikä on (ei kuulemma mikään)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vain lihallisia pelihahmoja. Jokainen ohjailee omaa lihaisaa pelihahmoaan. Joskus pelihahmot lyöttäytyvät yhteen, mutteivat koskaan ole oikeasti yhdessä vaan jokainen on yksin jossain kaukaisuudessa ohjailemassa vartaloaan.

Miehestäsi tuntuu samalta. Peli ei kiinnosta enää. Miksi siis vaihtaisi lamppuja tai pyöränkumeja. Emmekö voisi vain hiljentyä ja pysäyttää pelin hetkeksi ja olla koko ajan yksin, kun yksin meidät on luotukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla