Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin just miljonääriäitejä nauhalta ja repesin ihan täysin

Vierailija
01.10.2010 |

juontajan kommenttiin "Tangerin lasten pelastupartiosta" kun muijat lähti täyden puunaamisen jälkeen gaala-tilaisuuteen.

Varsinaiset Bernard ja Bianca, jotka on palkanneet henkilön hankkimaan heille kutsuja eri tilaisuuksiin kun niitä ei omilla ansioilla irtoa.

Mä ymmärrän, että kaikki ei ole ihan järjenjättiläisiä, mutta pitääkö sitä mennä esittelemään telkkariin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en kestä katsoa koko ohjelmaa kun se on niin naurettava! Ne akat ovat ihan bimboja, eikä se ohjelma muutenkaan kovin mielenkiintoinen ole. Se "gaala-tilaisuus" oli täysi floppi kun eihän siellä ollut edes kuin muutama ihminen.

Ja naisilla pitää olla "manageri" joka hommaa niitä sisään eri tilaisuuksiin. Jestas sentään. Kehtaavat vielä tv:ssä pyöriä...

Vierailija
2/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ettei ne tietenkään edes itse tajua miten noloja ovat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies muuten sanoi, että sillä vaalealla on sen mielestä ihan hirveät silarit. Siinä mustassa iltapuvussa näytti kuulemma sivusta niin kuin olisi ollut selluliittiä tisseissä, kummallisia pahkuroita ja juonteita. Itse en ehtinyt huomaamaan.

Vierailija
4/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle kävi silmään se, että Tangerin lapsista puhuttiin hyvin tunteettomasti, mutta bullterrierin kohtalo pisti itkettämään...

Vierailija
5/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaalaillasta marpellassa..

Vierailija
6/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies muuten sanoi, että sillä vaalealla on sen mielestä ihan hirveät silarit. Siinä mustassa iltapuvussa näytti kuulemma sivusta niin kuin olisi ollut selluliittiä tisseissä, kummallisia pahkuroita ja juonteita. Itse en ehtinyt huomaamaan.

Vierailija
7/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palstalaisille ottaa koville pari miljonäärimammaa!!!

Vierailija
8/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin on kiva, että se brunette vetää sitä blondia perässään kaikkiin harrastuksiin ja hyväntekeväisyyksiin, saattais blondille itku tulla, jos jotain joutuis tekee yksin. Brunetella kun välillä vaikuttaa olevan hitunen järkeä päässä jäljellä.

Vierailija
10/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin siihen itsekin huomiota. Ja huom. musta tuo ohjelma on ihan hauskaa viihdettä, ei mulla ole mitään niitä naisia vastaan, mutta joistain kohdin kyllä näkee, että kroppaa on vähän keinotekoisesti laiteltu.

Vierailija
11/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi koko ajan naamat happamina. Se tumma näyttää ylilaihalta mieheltä naamastaan ja blondi ihan älyttömän hassun näköinen :) Ruma on ruma vaika olisi hiustenpidennykset ja tyylikkäät kuteet päällä. Savon murre tunkee esiin ja puhetyylit eivät kyllä vastaa eliitti sivistys tasoa. Höhläsoundia ei saa pois.

Vierailija
12/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääreillä olisi ainakin kunnon sisustus taloissa, ja ratsastamassakin näyttivät olevan ainakin tuolla ensimmäistä kertaa.

Se blondi oli niitä kulkukoiriakin katsomassa ensimmäistä kertaa.

Tuntuvat olevan ehkä ylempää keskiluokkaa, joista on ohjelmaa varten yritetty vääntää "miljonäärejä". Sitä kuvaa kutsujen hankkiminen edustajan kautta, harrastukset kuvausten takia yms..

Vierailija
13/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti ihan selluliitiltä.

Kovin on tekemällä tehty ohjelma. Aurinkorannikolla on tuollaisia kissanristiäisiä punaisella matolla joka lähtöön, ei tarvitse olla missään piireissä päästäkseen paikalle. Gaalailta näytti kovin aneemiselta.

Tuollaista elämää pystyy ihan taviskin elämään espanjassa, jos hieman pystyy korttia vinguttamaan.

Ne todelliset miljönäärit elämän marbellakssa hieman erilaista elämää - eivätkä esittelisi sitä tv:ssä.

Vierailija
14/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääreillä olisi ainakin kunnon sisustus taloissa, ja ratsastamassakin näyttivät olevan ainakin tuolla ensimmäistä kertaa.

Tuntuvat olevan ehkä ylempää keskiluokkaa, joista on ohjelmaa varten yritetty vääntää "miljonäärejä". Sitä kuvaa kutsujen hankkiminen edustajan kautta, harrastukset kuvausten takia yms..

Vierailija
15/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla he nousivat arvoasteikossa vähän kun kävivät siellä koiratarhalla hoitamassa ja ruokkimassa ja ohjelmassa sanottiin että antavat paljon rahaa hyväntekeväisyyteen. lapsillekin antoivat sitte vissiin jotain. vähän hölmön olosia he ovat mutta ei mitenkää julmia ihmisia.

Vierailija
16/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuntui kuvauksia varten lavastetulta.

Vierailija
17/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin eksyksissä ja hukassa koko ajan.

Vierailija
18/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hymyile :(

Vierailija
19/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä komiikkaa parhaillaan :D Pakkohan sitä on katsoa kun joka kerta niin makeat naurut saa :)

Vierailija
20/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla he nousivat arvoasteikossa vähän kun kävivät siellä koiratarhalla hoitamassa ja ruokkimassa ja ohjelmassa sanottiin että antavat paljon rahaa hyväntekeväisyyteen. lapsillekin antoivat sitte vissiin jotain. vähän hölmön olosia he ovat mutta ei mitenkää julmia ihmisia.

niin pakkasivat myös mammat. Eivät ole oikeasti tikkua ristiin niiden piskien vuoksi laittaneet, saati että taloudellisesti avustaneet ko. koiratarhaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän