Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missähän tapaisi elämänsä miehen..

Vierailija
30.09.2010 |

Mukavan, hauskan, itsenäisen, omillaan toimeen tulevan, kivan näköisen ja ihanan miehen, joka hyväksyisi minut ja lapseni, jotka molemmat olemme rehellisiä, hauskoja ja kivan näköisiä. Liian kauan kaksin asuttu ja minun oma aika on todella vähissä. Ei kassajonossakaan ole näkynyt kiinnostavia miehiä :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin on yksinäistä tämä elämä aina välillä. Toki lapsista on seuraa, mutta aikuista kaipaisi rinnalle, ihan tavallisiin juttuihin :(

Vierailija
2/6 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä joku harrastus, jonka kautta voisi löytää samoja arvoja kunnioittavan miehen. Sama kiinnostus jne.

Itsellä sama ongelma ihan prikulleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihenpä se kivannäköisten äitien ja lapsien kiinnostus yleensä loppuu.

Realistisesti ottaen, kuvailemasi miehet ovat harvoin markkinoilla otettaviksi, ellei sinulla jotain todella spessua tarjottavaa.

Vierailija
4/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo johtuen eksäni kohtelusta. Miehet ovat kiinnostuneet minusta seksuaalisesti, siksi en käy baareissa. Kaikki niljakkeet liimautuvat minuun ja baareissa ei varmaan käy kunnollisia miehiä, joten...

Ujoudestani johtuen en koskaan aloita keskustelua, enkä ylipäätään kiinnostukaan tuntemattomista. Minun pitäisi jotenkin seurata ihmistä ja ihastua vaikka salaa ensin, että saisin jotain kiksejä. Sokkotreffit eivät siten kiinnosta.

Nettiä olen miettinyt, mutta toisaalta mietin, laitanko oman ilmoituksen, kuvallista en halua laittaa, koska joku tuttu voisi sen nähdä:(

Mutta vastaisiko kukaan kuvattomaan ilmoitukseen?

Itsellenikin toki tärkeintä miehen ajatukset eikä kuva.

Olen jo 40+

Vierailija
5/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne (vapaat) miehet löydy jostain muualta kuin av-palstoilta.

t. mies (varattu)

Vierailija
6/6 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mies (vapaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme