Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullapa on uusi iPhone 4

Vierailija
30.09.2010 |

Vitsit tää on kiva lelu! Vielä pitäis soittoääni keksiä, en osaa päättää...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla työpaikallani ollut kyseinen vempele jo monta viikkoa. No big deal.

Vierailija
2/10 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo ehdin rikkoakin omani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei oo koskaan kiinnostaneet kännykät. Mulla ei ole mitään syytä (esim. työ) tarvita puhelinta, joka käy myös netin selaamiseen, enkä oikein pelkäksi leluksikaan sellaista haluaisi.

Macbook mulla on, enkä enää PC:hen vaihda, mutta nuo Iphonet eivät vaan kiinnosta. Kuten eivät muutkaan hienot puhelimet.

Vierailija
4/10 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samsung taitaa olla hienompi lelu kun sun iphone ja halvempikin vielä...

http://www.puhelinvertailu.com/vertaa.cfm?p1=samsung_s8500_wave&p2=appl…

Vierailija
5/10 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis halunnut ostaa myös mulle sellaisen. Mä oon vaan niin "vanhanaikainen" että en sellaista halua. Mun mielestä kännyn pitää olla myös nätti ja iphone on suorastaan ruma, niin isokin.

Lapsilla on nokia jotkut kosketusnäyttö-puhelimet ja ne on ihan leluja, todella ärsyttäviä käyttää, olen kokeillut. No, ne tykkää!

Vierailija
6/10 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit tää on kiva lelu! Vielä pitäis soittoääni keksiä, en osaa päättää...

Mut siis oikeesti....kuka viitsii kehua kännykällään??

Vierailija
7/10 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työnantaja vaihtoi vanhat puhelimet iPhone nelosiin jo kolme viikkoa sitten.

Vierailija
8/10 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuu! Mulla on joku perusNokia, en edes mallia muista, mutta sillä voi soittaa ja se riittää mulle :)

Mutta ymmärrän kyllä että jollekin kännykkä ja sen ominaisuudet ovat erittäin tärkeitä ja täytyyhän sitä sitten kai hehkuttaakin kun saa uuden puhelimen.

Vierailija
9/10 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Nokia on niin last season, niin last season kun olla ja voi

on aivan sama, minkä merkkinen puhelin on, kunhan sillä voi soittaa, lähettää tekstiviestejä ja akku kestää suht hyvin. Nyt sattuu olemaan Nokia.

Olispa se hankalaa, jos pitäis vielä miettiä, onko puhelin lääst siisön. Tietty onhan NMT aika last season, kun ei sillä voi soittaakaan enää.

Vierailija
10/10 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, sen jälkeen kun sain iPhonen niin en ajattele enää. Se on ihan eri juttu kuin joku kännykkä!! Mä en kyllä enää ottaisi mitään muuta, samalla vaihdoin Maciinkin, ja hyvä on sekin ;). Musta on tullut apple-fani, uskomatonta :)).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi