Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Lamazen ampiainen etsinnässä!

30.09.2010 |

Etsinnässä pienehkö Lamazen vihreäpäinen ampiainen rapisevilla siivillä! Vartalo mustavalkoraitainen. Alaosassa 3 nauhaa.

Saimme synnäriltä maaliskuussa Liberolaukusta tämän lelun ja se meni nyt hukkaan vaunulenkillä. Tämä oli poikamme lempilelu, joten jos jollakin olisi myydä/lahjoittaa tällainen lelu?! Ötökkä on samanlainen kuten kuvassa, mutta kuvan lelu on ranteeseen laitettava, meidän etsimämme ötökkä roikkuu valkoisesta kahvasta.

Toivoisin niin löytävänäni tämän! Mistään en moista netissä myynnistä löytänyt..

Viestiä: tinah84@gmail.com

Kiittäen ja toivoen, Tiina

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuule meillä kävi juuri ihan saman lailla että meni hukkaan vaunu lenkillä ja oli poikani lempi lelu....ja kyllä harmittaa en ole mistään löytäny tuollaista

ja terveisin myös Tiina

Vierailija
2/6 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä tuollainen, mutta se on sen verran likainen, ettette varmaan sitä halua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy kans, on muuten oikein hyväkuntoinen+puhdas mutta toinen sarvista on katki.

Vierailija
4/6 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasinkin, että viesti on VUODELTA 2010...kuka imbesilli tällaisia oikein nostelee?

Vierailija
5/6 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasinkin, että viesti on VUODELTA 2010...kuka imbesilli tällaisia oikein nostelee?

Vierailija
6/6 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lahjoittaa lelun kun mulla niitä on  10 kpl,mutta sä joudut maksamaan postarit jotka on 3,50 suunnilleen.[quote author="Mama84" time="30.09.2010 klo 08:54"]

Eli tarvitko sä tai poikasi vielä tätä lelua??

Näin tän ilmotuksen niin ajattelein vastata.

Libero-laukku ei enää sisällä tätä kyseistä lelua jota etsit.

Eli vastaatko mulle??

Laitan ampiaisen postiin jos tarve.

Ystävällisin terveisin

Pauliina  Peltola

Etsinnässä pienehkö Lamazen vihreäpäinen ampiainen rapisevilla siivillä! Vartalo mustavalkoraitainen. Alaosassa 3 nauhaa.

Saimme synnäriltä maaliskuussa Liberolaukusta tämän lelun ja se meni nyt hukkaan vaunulenkillä. Tämä oli poikamme lempilelu, joten jos jollakin olisi myydä/lahjoittaa tällainen lelu?! Ötökkä on samanlainen kuten kuvassa, mutta kuvan lelu on ranteeseen laitettava, meidän etsimämme ötökkä roikkuu valkoisesta kahvasta.

Toivoisin niin löytävänäni tämän! Mistään en moista netissä myynnistä löytänyt..

Viestiä: tinah84@gmail.com

Kiittäen ja toivoen, Tiina

[/quote]