Ahdistavat raskausarvet
Rv 37 ja raskausarpia on tullut kamalasti ja ne on rumia! Olen yrittänyt rasvailla, mutta ei auta... :(
Kommentit (12)
Ensin on PAKKO saada vauva, mutta sitten ei olla valmiita hyväksymään niitä raskausajan muutoksia, paria vyötärömakkaraa ja kirjavia raskausarpia, ja ajattelepa synnytyksen jälkeenkin, kun se römpsäkin voi mennä pilalle!!!
Oletpa pinnallinen!
Ensin on PAKKO saada vauva, mutta sitten ei olla valmiita hyväksymään niitä raskausajan muutoksia, paria vyötärömakkaraa ja kirjavia raskausarpia, ja ajattelepa synnytyksen jälkeenkin, kun se römpsäkin voi mennä pilalle!!!
Oletpa pinnallinen!
Pitäiskö naisen alistua olemaan joku lapsentekokone?
Kyllä mun elämässä edelleenkin on muutakin, kuin tämä vauva. Olipa miten pinnallista tai itsekästä tahansa.
Sullekin tekis varmaan hyväää nauttia elämästä, kun oot tähän aikaan aamusta noin pahalla päällä
ap
mulla on ilmeisesti tosi huono iho- ja kudostyyppi, sillä painoa ei tullut juuri yhtään mutta tissit, perse ja reidet aivan viiruilla (vatsassa ei yhtään).
Mutta varmaan tiedät että ne vaalenee aivan radikaalisti ajan mittaan? Toki uurteet jää, mutta väri muuttuu.
Itse rasvailin Body Shopin kookosrasvalla kun sen tehosta silloin (2003) kamalasti kohkattiin, tosin synnytyskin käynnistyi vähän päälle 37 viikon, varmaan sillä aikaisella synnyttämisellä oli suurempi merkitys siinä, että raskausarpia ei tullut. MUTTA, olen kerryttänyt niitä jo teini-iässä ihan mukavasti vähän sinne sun tänne, joten tuttu juttu ne on. Enää niitä ei juuri näe, ja ne mitä näkeekin, niin olen niin tottunut niihin ettei haittaa. Miesten mielipidettä en ole ikinä vaivautunut edes miettimään... ;) Suurella osalla naisia niitä on, joten tervetuloa joukkoon.
Onnea vauvasta - mä ottaisin IHAN millaisen sotatanterekropan tahansa, kun saisin tulla edes raskaaksi... :( (omaa draamaa nyyh, sori... :D )
mä ottaisin IHAN millaisen sotatanterekropan tahansa, kun saisin tulla edes raskaaksi... :(
olisin äärimmäisen kiitollinen. Itselläni niiden lisäksi tuli ensimmäisessä raskaudessa tyrä, toisessa pahat (ja TODELLA pahannäköiset) suonikohjut jalkoihin.
olisin äärimmäisen kiitollinen. Itselläni niiden lisäksi tuli ensimmäisessä raskaudessa tyrä, toisessa pahat (ja TODELLA pahannäköiset) suonikohjut jalkoihin.
:(
Misä vaiheessa sun suonikohjut tuli?
Siis tuleeko ne jo raskausaikaan?
Kaikkee sitä nainen joutuu kärsimäänkin ja sitten ei saisd edes valittaa. Kyllä valitus on pinei hinta siitä, että me putkautellaan maailmaan lisää veronmaksajia. Oikeesti valtio vois maksaa jokaisesta uudesta veronmaksajasta jonkun kivan pikku prosentin:D
että etanavoide auttaa todella tehokkaasti ja nopeasti raskausarpiin Voidetta löytyy luontaistuotekaupoista.
Raskausarpien tuleminen on perinnöllistä. Meidän äitillä 4 lasta, eikä yhtään arpea missään. Itse nyt rv 40 eikä mullakaan ole yhtään arpea. Olen toki öljynnyt kehoani ahkerasti aamuin illoin Weledan raskausajan hoitoöljyllä sekä luomu jojoba öljyllä. En tiedä onko ollut hyötyä, mutta onpahan ainakin ihanan pehmeä iho :).
Kyllä ne arvet siitä vaalenee, kokeile tota etanavoidetta.
http://www.luontaistuntijat.fi/product.asp?lang=1&sua=2&q=y&s=308&gclid…
tunnollisesti ja olin jo 34 raskausviikolla kunnes risahti vatsaan kunnon raskausarvet, olivat kuin tulenlieskoja. Mut joo...iho oli kuitenkin ihanan pehmeä. :))
en öljynnyt eikä raskausarpia tullut, ei ollut äidillänikään eli ihon kudostyyppi on se ratkaiseva. Harmihan jos tulee, mutta kyllä ne vaalenee ajan mittaan.
Suonikohjut tuli toisessa raskaudessa nyt kesän aikana. En tiedä, lisäsikö kuuma kesä vielä rasitusta vai johtuuko yksinomaan perintötekijöistä. Jännää sinänsä, etten vielä ekassa raskaudessa noita kohjuja saanut, mutta nyt toisessa sitten molempiin jalkoihin. Tarkoitus on leikkauttaa kohjut, kunhan vauva tuosta vähän kasvaa.