Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö ihastminen silmistä? Tai muusta käyttäytymisestä?

Vierailija
29.09.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap korjaa

Vierailija
2/10 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ne heikot signaalit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun tietää siitä, että myyjä ei pelkästään katso silmiin, vaan "jää jotenkin kiinni silmiin". Tai että hoitolapsen isukki "flirttailee näkymättömällä tavalla".

Plaah.

Vierailija
4/10 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi moni ihastunut alkaa ujona vältellä katsekontaktia.

Vierailija
5/10 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun tietää siitä, että myyjä ei pelkästään katso silmiin, vaan "jää jotenkin kiinni silmiin". Tai että hoitolapsen isukki "flirttailee näkymättömällä tavalla".

Plaah.

Vierailija
6/10 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota yleensä edesauttaa se, että on itse kiinnostunut vastapuolesta. Jos haluaa nähdä jotain oikein kovasti, niin yleensä näkee.

Vierailija
7/10 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi opettajani varmaan nyt luulee, että olen häneen todella ihastunut, vastasin johonkin kysymykseen ja aiheeseen liittymättömästi hymyilin melko leveästi samalla, olin valvonut 24 h ja olin helvetin väsynyt, hymyilin vaan ympäriinsä koko päivän. Taisinpa hymyillä toisellekin miesopettajalle tämän tullessa vastaan, yleensä vain välttelen katsekontaktia. Molemmat on liki kuusikymppisiä ja ylipainoisia, joten en ole salaa ihastunut. Tarkemmin kun miettii, käytökseni on aina kuin ihastuksen oppikirjasta, mun on vaikea katsoa ihmisiä silmiin ja pyörittelen hermostuksissani hiuksia tai naureskelen väärissä kohdissa.

Vierailija
8/10 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katseen hämillinen välttely lyhyellä etäisyydellä. Tätä "peliä" voi jatkua siihen asti kunnes puhekontaktissa molemminpuoleinen mielenkiinto vahvistuu. Tää pätee!

Vierailija
9/10 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota yleensä edesauttaa se, että on itse kiinnostunut vastapuolesta. Jos haluaa nähdä jotain oikein kovasti, niin yleensä näkee.

Aika pelottavia nuo näkymättömästi flirttaileva supernamu isi -jutut.

Vierailija
10/10 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemminpuolista ihastumista ei ole olemassakaan? Harmi, että olet noin kyynistynyt. Jos sinun tapauksessasi onkin kyse kuvitelmista, ei kaikilla automaattisesti ole samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan