Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä yksinhuoltajiksi jääneitä naisia vaivaa?

Vierailija
29.09.2010 |

Mitä kehumista siinä on, jos joku palomies haluaa tulla tyhjäämään letkunsa?

Ihmeellisiä munahaukkoja yh:t ovat ja miehet käyttää sitä hyväkseen ja nauraa perästäpäin!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaavat, minulle käy niin yksinhuoltaja kuin lapseton sinkkukin. En kuitenkaan ala mihinkään kolmiodraamoihin varattujen naisten kanssa, ja tosiaan - niiden kemioiden on kohdattava, ja mahlan virrattava kevätauringossa, muuten ei tule mittään.

t. yh-isi

Vierailija
22/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat saatanan pihtareita. Yh:t joilla on parisuhde ovat huoria. Yh:t jotka seurustelevat ovat huoria. Yh:t jotka tapailevat miehiä, mutta eivät seurustele, ovat huoria. Kaikki yh:t ovat joko saatanan pihtareita tai huoria, paitsi yh-iskät, jotka ovat sankarillisia selviytyjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaavat, minulle käy niin yksinhuoltaja kuin lapseton sinkkukin. En kuitenkaan ala mihinkään kolmiodraamoihin varattujen naisten kanssa, ja tosiaan - niiden kemioiden on kohdattava, ja mahlan virrattava kevätauringossa, muuten ei tule mittään.

t. yh-isi

Vierailija
24/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään, itse en todellakaan etsi minkäänlaista seksiseuraa, saa odottaa parisuhdetta... Ja mua ei kyllä oo kukaan yrittäny, eikä itse asiassa tarttekaan yrittää. Oon ihan tyytyväinen ja onnellinen näin. Ainakin nyt. :o)

Vierailija
25/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ja sekin vain siksi että ne naiset pelkäävät itse jäävänsä yh:ksi, mies voi kuolla, löytää paremman, vaikka sen naapurin YH:n.

ihan samanlaisia ihmisiä olemme kaikki olemme sitten naimisissa tai eronneita tai leskiä.

kukin taaplaa tyylillään ja useimmathan ihmiset pitävät seksistä. paitsi tietysti ne aviovaimot.

Vierailija
26/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tuntema yksinhuoltajia haukkuva mies on sellainen joka menetti lastensa huoltajuuden toistuvan väkivaltaisen käytöksen takia. Tyyppi on sairaalloisen mustasukkainen stalkkeri. Haukkuu yksinhuoltajia joka käänteessä kait kun ei pysty enää vahtaamaan vaimonsa jokaista askelta ja lähestymiskieltokin on. Mä pidän vähän pimeinä näitä yleistäjiä, kohdisti ne vihansa sit mihin ryhmään tahansa...

Vierailija
27/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmathan ihmiset pitävät seksistä. paitsi tietysti ne aviovaimot.

Vierailija
28/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen, kun elämäni rakkaus osoittautui kusipääksi.

En tarvitse enää miehiä elämääni, koska lapset on tehty, enkä kyllä tarvitse seksiäkään mihinkään. Olen tottunut olemaan ilman sitä, enkä kaipaa vähääkään.

Kai tämäkin on pettymys jollekin?

Vierailija
29/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat saatanan pihtareita. Yh:t joilla on parisuhde ovat huoria. Yh:t jotka seurustelevat ovat huoria. Yh:t jotka tapailevat miehiä, mutta eivät seurustele, ovat huoria. Kaikki yh:t ovat joko saatanan pihtareita tai huoria, paitsi yh-iskät, jotka ovat sankarillisia selviytyjiä.

Mitäs sitten, kun ei yksinhuoltajaa munat ja seksi kiinnosta tuon taivaallista? Mikä se sellainen yh on?? Olisi kiva tietää, niin osaan sitten esittäytyä jatkossa?

Vierailija
30/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungille etsimään munaa. ai niin, eihän sitä tartte kun lirkutella naapurin jormalle, niin sielta sitä jormaa irtoaa.....

jos perheenäiti pettää miestään pikkujouluissa tai lähtee baanalle ja panee kaikkia vastaantulevia?

Tiedän muutamankin "vannoutuneen kotiäidin" levittävän jalkansa heti kun yksikin mies tulee vastaan.

Ja miksi on hyväksyttävämpää että "normaalin perheen" äiti lähtee tyttöporukalla bilettämään? Miksi yh:lla ei ole ns. lupaa vaihtaa vapaalle?

Onhan niillä yksinhuoltajien lapsillakin isät ja tuskin kukaan jättää lastaan ilman vahtia.

Useammin nuo vastuuntunnottomat taitaa olla ydinperheestä tulevia.

Vierailija
31/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet, yh:t ovat vaan niitä perheellisten miesten perässä juoksevia huoria....

Vierailija
32/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huolen pidän, että vapaita. Kas niitäkin löytyy :-) Huoritelkaa vaan, entisen avioliittoni jäljiltä enpä jaksa uskoa, että mieltäni saatte pahoitettua, sen huonommin ette mua osaa kohdella.

Eikä niitä nyt niin montaa ole ollut, muutama mukava, joiden kanssa nautin läheisyydestä ja hellyydestä ilman sitoumuksia.

Vierailija
33/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksinhuoltajat eivät saisi harrastaa seksiä, heidän pitäisi olla kotona ja hoitaa lapsia.

jos vapaana viikonloppuna lähtee ulos, olet heti huora..

Vierailija
34/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ja sekin vain siksi että ne naiset pelkäävät itse jäävänsä yh:ksi, mies voi kuolla, löytää paremman, vaikka sen naapurin YH:n.

ihan samanlaisia ihmisiä olemme kaikki olemme sitten naimisissa tai eronneita tai leskiä.

kukin taaplaa tyylillään ja useimmathan ihmiset pitävät seksistä. paitsi tietysti ne aviovaimot.

on minunkin mielestä se totuus, joka näissä tämmöisissä ap:n kaltaisten päässä piilee ;)

Itse olen tahtomattani yh, leskeytymisen myötä. Eipä ole tullut juostua miesten perässä. Seksiä harrastanut siis viimeksi viitisen vuotta sitten kun mieheni oli vielä elossa. Että ihan kunniallisesti avioliitossa olen seksiä harrastanut :))

Naurattaa nämä yleistykset. On minulla kavereita, jotka ovat eron myötä yksinhuoltajia. En kyllä heistäkään ole sitä puolta löytänyt, että kelpaa mies kuin mies ja että miesten perässä juostaisi jne... Ihan on lapset etusijalla ja lapsilleen elävät :)

Porvoosta kai nämä ap:n terveiset oli, mutta naurattamaan laittaa, koska on näitä näin ajattelevia oikeastikin :)

Vierailija
35/35 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasva aikuiseksi ja ihmetellään uudestaa tätä aihetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi