Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti/työ olisi mulle hyvä, haluaisin AUTTAA, ihan konkreettisesti

Vierailija
29.09.2010 |

ihmisiä silloin, kun heillä on vaikeaa. Ihan siis oikeasti olla apuna silloin kun omat voimat ei riitä.

Mitä voisin tehdä? Alanvaihdoskin on suunnitelmissani joten saa ehdottaa uutta alaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajan/lähihoitajan koulutus. Lähihoitajalla on aika monipuoliset mahdollisuudet työllistyä huolimatta siitä, miten pejoratiivisesti kys. tutkintoon vaikkapa täällä suhtaudutaan.

Vierailija
2/17 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä ja monipuolinen koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitaja, koulunkäyntiavustaja vai esim. lääkäri tai sosiaalityöntekijä?

Vierailija
4/17 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä matikassa, biologiassa, kemiassa ja fysiikassa? Jos lääkäriydestä haaveilet.

Vierailija
5/17 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta siinä pitää myös pystyä itsenäiseen työskentelyyn.

Vierailija
6/17 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja voisi olla hyvä. Lääkärin ammatista en haaveile, haluan tehdä jotain enemmänkin ruohonjuuritasolla ja niin, että olisi oikeasti aikaa keskittyä ihmiseen, jota auttaa. Käsittääkseni lääkäreillä on turhan kiire...?

ap

Vierailija
7/17 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin opiskelu-ja kouluterveydenhuolto. Nuorilla on tosi paljon uupumusta ja masennusta nykyään. Siellä olisi ainakin työsarkaa. Tietysti myös neuvolatyössä on apua tarvitsevia perheitä ja työterveyshuollossa on myös työsarkaa...

Niin ja ehdottomasti sairaanhoitaja erikoistunut psykiatriaan...

Vierailija
8/17 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollu ihan samanlaiset mietteen,alanvaihdos mielessä juuri siksi että olis kova halu auttaa muita...sairaanhoitajan tai sosiaalityöntekijän työt kiinnostais! :)

Vierailija
9/17 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai henkilökohtaiseksi avustajaksi! Tuota mietin joskus itse: siinähän sitä olisi päivittäin apuna ja tukena, sekä fyysisenä että psyykkisenä, toki tapauksesta riippuen. Mahdollisesti hankala avustettava, mutta kun tutustuu, aina sitä pärjää:-). En sitten kuitenkaan alaa vaihtanut, pari vuotta olen opettanut suomea maahanmuuttajille. Saa sitä siinäkin kokea olevansa apuna ja tukena, tarvittaessa.

Vierailija
10/17 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin minä tolta pohjalta. Koskaan et pysty parastas antamaan, tai ainakaan niin usein ja niin laajalti kuin haluaisit. Ei ole aikaa.

Opiskele ammatti jossa voit tehdä lyhyttä päivää kovalla palkalla, ja ala vaikka vapaaehtoiseksi saattohoitajaksi

Vierailija
11/17 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Opiskele ammatti jossa voit tehdä lyhyttä päivää kovalla palkalla...

Hitto, mikä olisi tälläinen ala?

Olen kovasti miettinyt mutta en ole vielä keksinyt.

Vaihtaisin nää yövuorot sellaiseen mielelläni, vaikka muutaman opiskeluvuoden joutuisikin tekemään...

Vierailija
12/17 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamalla tuloistasi veroa autat kaikkia yhteiskunnan jäseniä, niitä vähäosaisempiakin.

samassa veneessä ollaan.

Vierailija
13/17 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoriin suuntautuvalle mielenterveysalalle? Siellä niitä oikeasti tarvitaan!

Vierailija
14/17 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalityöntekijä

mielenterveyshoitaja

Vierailija
15/17 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomiksi!

Hakeudu töihin lastensuojelulaitoksiin.

Tai sitten opiskele vankilasosionomiksi ja hakeudu vankilaan töihin!

Kehitysvammapuolella myös töitä riittää!

Itse työskentelen tällä hetkellä sekä syrjäytymisen ehkäisyssä aikuisille, että lastensuojelulaitoksissa.

Todellakin saa auttaa ihmisiä elämän vaikeuksissa. Ja rakastan työtäni! (asiakas juuri eilen totesi, että taidan tehdä kutsumustyötäni! Näinhän se on, työ antaa minulle henkisesti paljon, palkka vain on huono..)

Vierailija
16/17 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajista on pulaa tällä alalla. Saat olla vaikeissa elämänlanteissa olevia nuoria. Ihana tö, mutta surkea palkkaus ja no, ei aina niin kovin arvostettu ala...

Vierailija
17/17 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamalla tuloistasi veroa autat kaikkia yhteiskunnan jäseniä, niitä vähäosaisempiakin.

samassa veneessä ollaan.

No jaa.

Onkohan noin.

Itse en oikeen enää osaa luottaa siihen, että verorahamme käytetään järkevästi