Vaategallup: mitä sinulla on päällä juuri nyt ?
Kommentit (46)
Yöpaita ja villasukat.
Tänään laiskotellaan ;)
Farkut ja kaverin poikaystävän punainen huppari. ;]
ja Meandin medaljongi-tunika. Kotona olen.
Rv 36
mustat legginsit,
tummanharmaa polvipituinen liituraitavekkihame,
musta trikoopaita,
tummanlila neuletakki,
ja tämän lisäksi olen kääriytyneenä fleecepeittoon, on kylmä.
(Terveisiä työkavereille!)
Suorat mustat housut, musta lyhythihainen toppi ja beessi jakku. Alusvaatteet tietysti ja mustat aika korkeakorkoiset avokkaat.
Musta trikoopaita, musta hame, mustat sukkahousut ja mustat korkokengät. Mutta hei lila kaulakoru! Töissä.
Kotona olen. Heräsin tunti sitten yövuoron jälkeen ja tulin juuri hakemasta lasta tarhasta. Että ihan ihmisten ilmoilla oon näissä vermeissä käyny:)
Hello Kitty -sukat
ruskeat velourhousut
valkoinen t-paita
= rili hot mama
yöpaita (joka on vaihdettava ennen kun mies tulee kotiin :D) alushousut ja yöliivit niin ja liivinsuojat.
mustat puuvillahousut, musta poolo. Punainen koru + vyö. Mustat korolliset (pyöreähkökärkiset) saappaat.
joista nuorin 10 päivää. Päällä musta Espritin perus-t-paita, mustat sukat ja espritin farkut. Muuten ois varmaan jotkut verkkarit, mutta neuvolan täti kävi just vierailulla ja aattelin "pukeutua".
-Mustat reisitaskuhousut (varmaan reilun 10v vanhat, ei ehkä ihan muodissa, mutta olen raskaana ja monet muut ei mahdu, äitiysvaatteisiin en oo vielä halunnut siirtyä)
-ruskea tiukka pitkä t-paita (joku h&m)
-ruskea fleece-takki
Tumman siniset farkut
Boobin kaviaarinvärinen imetyshuppari
Reinot
Top glamour!
vaaleanpunainen trikoopaita
mustat kengät
töissä olen
ja ylläni harmaat tiukahkot farkut, mustat saappaat, musta pitkä ohut neulepaita ja musta pitkä ohut neuleliivi -- vähän väljät vaan ei telttamaiset nämä yläosat, läpikuultavan ohutta "kesäkashmiria". Punainen isohko rannekoru.
Kun uloslähden niin vaatteet lisääntyy: punainen neulehuivi ja musta trenssi takkina, punainen Lumi Accessories xl shopping bag ja harmaa ohut baskeri.
- mustat legginssit
- mustat pitkävartiset saappaat
- farkkuhame
- harmaa toppi
- musta trikootakki ( sellaienn pitkähkö jossa ei nappeja)
-harmaa-valkoinen huivi kaulassa
- farkut
- musta pitkähihainen paita
- harmaa toppi
- turkoosit sukat, joissa räikeän keltaisia smileja :D
Kotona, vauva 5 viikkoa.