Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä lapsen hylkäämistä?

Vierailija
29.09.2010 |

Mun vauva 7 kk on pitkiä aikoja lattialla, ei kitise vaan tutkii ja mönkii. Sillä aikaa minä olen näkymättömissä, saatan juoda kahvia ja käydä netissä tai suihkussa. Pitäisikö mun olla sielä sen vieressä koko ajan juttelemassa ja irvistelemässä ja vahtimassa? Kurkkaan kyllä pojan perään vähän väliä eikä tuossa olohuoneesta mitään vaarallista löydykään. Sitten kun alkaa itkemään ja kitisemään niin haen syliin tai pöydän ääreen leikkimään.

Saattaa siis olla "omin nokkineen" jopa puoli tuntia ellei enemmän. Telkkari mulla tosin on päällä koko ajan, mutta lähinnä itseäni varten kun ei ole radiota.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ilmaisee kitinällään kun tuntee tarvetta saada yhteyden vanhempaan. JOs jättäisit lapsen lattialle kitisemään siksi aikaa kun roikut netissä, se olisi hylkäämistä.

Vierailija
2/2 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että jo tuosta tulee huono omatunto kun en ole koko ajan ihan kiinni vauvassa ja leikittämässä ja laulattamassa sitä! Ja itse asiassa päätä kääntämällä näemme toisemme, kun tämä on tällainen tupakeittiön tapainen. Ja sieltä suihkustakin näen vauvan koko ajan kun jätän vessan oven auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla