Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JEEE!!! Eka yö että vauva (7kk2vk) ei syönyt yöllä!!!

Vierailija
29.09.2010 |

Muutaman kerran joutui hyssyttelemään, ekan kerrran yhden aikaan, silloin meni ohi tutilla ja silittelyllä ja toisen kerran kolmen aikaan, jolloin joutui pariin kertaan puolen tunnin välein ottamaan syliin ja heijaamaan uneen. Sitten kuuden aikaan vauva heräsi, jokelteli hetken mutta minä päätin, että meillä vielä nukutaan ja heijasin taas ppienen itkun kanssa uneen. Nyt on sitten aamupala syöty eikä vauvalla ollut edes kunnolla vielä nälkä, maitoa vaan halusi kun näkin yöllisen varapullon :)

Eilen kyllä tankattiin molemmat niin järjetön määrä perunamuusia ja jauhelihaa, että ei mullakaan ole vielä nälkä :)

Mutta ihanan kivuttomasti meni eka yö, toivottavasti kohta jo ihan nukutaan pelkästään!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jatkossa nukutte vaan kaikki yöt.

Vierailija
2/5 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei nukuta vieläkään, vauva 10kk...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainut vanhempi, joten kaikkien (välillä 1,5 tunnin välein syötöt) yöheräilyjen kanssa tämä on ollut todella rankkaa! Nyt uskaltaa jopa haaveilla koulunpenkille palaamisesta kun meni niin hyvin tuo yö!

Olin varautunut siihen, että joudu tuntikausia kanniskelemaaan pitkin asuntoa...

Vierailija
4/5 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesti noin 60-70 ml (siis söisi enemmänkin, mutta en ole antanut) ja sitten vaan päätin, että tuo määrä ei oe enää niin merkittävä etteikö pärjäisi ilman sitä! Ei siis itse lopettanut syömistä, vaan minä yritän koulia oman jaksamiseni takia...

Vierailija
5/5 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti tästä yöstä mutta älä luulekaan, että

tämä olisi jotain ainutlaatuista. Ensi yö on jo taas ihan erilainen, aivan varmasti herää haluamaan syötävää, mutta kyllä se siitä -pikkuhiljaa :) aina tulee heräämisiä, huonoja unia, pissahätää, jano, korvatulehdus, nuha....meillä on vanhimmt lapset 5v ja yhä heräilevät milloin mistäkin syystä. Että sitä vain, että niitä unettomia täysiä unia tästä eteenpäin ei tule elämä olemaan...

kolmen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän