Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan korvan tausta punainen ja kostea ?

Vierailija
29.09.2010 |

Äsken poikaa syöttäessä huomasin korvan yläpuolella olevien hiusten liimautuneen hänen päähänsä, kurkkasin korvan taakse ja sain jotain märkää sormiini ja tausta oli ihan punainen. Mikähän siellä on? Antoi kyllä koskea,joten tuskin ainakaan kovin kipeä on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitoa, puklua tms. valunut korvan taakse ja jäänyt sinne muhimaan. Mun molemmilla lapsilla oli vauvana sama juttu. Nyt kannattaa vaan huolehtia sen puhdistamisesta ja laita siihen vaikka jotain hoitavaa rasvaa.

Vierailija
2/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos :) No mun mies arveli ihan samaa, huolettomana huikkasi ovelta kun oli töihin lähdössä,että "varmaan puklua valunu, ota ihan iisisti", kun minä täällä paniikissa googletan yms :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin havahduin mun tytön korvien takusten huonosta kunnosta neuvolan odotushuoneessa, ihan ihopaloja lähti irti. Eikun keskittyneempi kuivaus sekä rasvausta, sillä se lähtee. Nyt 6-vuotiaalla vieläkin välillä joutuu laittamaan rasvaa korvien taakse, kai ne vaan muhii helposti.

Vierailija
4/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti tuota alle 3kk iässä, varmaan jotain oli sinne valunutkin mutta kyse oli myös siitä, että iho eritti jotain / märki lievästi allergioiden takia... Loppui kun mun imetysdieetti saatiin kohdilleen.

Vierailija
5/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesee ja kuivaa kunnolla niin sillä lähtee.

Vierailija
6/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta olen laittanut basibac nimistä jauhetta mitä saa apteekista. Se samalla myös desinfioi rikki mennyttä kohtaa. Ja on toiminut todella loistavasti! =)

Vierailija
7/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä puklun/maidon valumisesta johtui,kun oli sellaista valkoista töhnää hiusrajassa,joka lähti,kun kostealla vanulapulla puhdistin. Täytyykin useammin tarkastella,että onko valunut.

t. ap