Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otin 10 x 400mg Buranaa...

Vierailija
28.09.2010 |

mitä seurauksia voi tulla? tällähetkellä vaan väsyttää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vatsan limakalvot kärähtävät

Vierailija
2/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla kipeäksi jos on jotain mahahaavan alkua tms. mitäpä tuosta voisi muuta seurata? miksi niin paljon otit kerrallaan? mikset ostanut sitä ibusalia jos noin paljon käytät, samaa tavaraa puolta halvemmalla. samalta tehtaaltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää touhua

Vierailija
4/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta?!? Miten otit noin? Mene nyt vatsahuuhteluun! Munuaiset aika kovilla tuollaisen jälkeen!!!

Vierailija
5/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko hieman naurettava?

Vierailija
6/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitutti ja toi on mun keino purkaa pahaa mieltä, tyhmää eikö? ;D

Vierailija
7/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teet tollasta itsellesi, sun pitäs olla ittes paras ystävä.

Vierailija
8/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yli 3200 mg voi aiheuttaa vahinkoa.

Ei hirveä ylitys, mutta oletpa hyvin typerä!

Vierailija
9/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan maksaan.

Vierailija
10/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibuprofeenin yliannostuksen aiheuttamat vakavat myrkytykset ovat harvinaisia. Useimmissa tapauksissa haittavaikutukset ilmenevät alle 4 tunnin kuluessa yliannoksen nauttimisesta. Ibuprofeenin määrän ja haittavaikutusten vakavuuden välillä ei ole selkeää korrelaatiota. Joillekin potilaille on tullut vakavia oireita 3–4 gramman yliannoksesta ja toiset ovat sietäneet oireitta 20–40 gramman yliannoksia.

Yliannostuksen oireina voi esiintyä mahakipua, pahoinvointia, oksentelua, ruuansulatuskanavan verenvuotoa, verioksentelua, tokkuraisuutta, sekavuutta, agitaatiota, huimausta, päänsärkyä, tajunnan tason laskua, koomaa, kouristuksia, kaksoiskuvia, silmävärvettä, korvien sointia, lihasvapinaa, hikoilua, paleltamista, hypotermiaa, kalpeutta, ihottumaa, kutinaa, limakalvojen turvotusta, muita turvotuksia, hengitysvaikeutta, hyperventilaatiota, verenpaineen nousua tai laskua, taky- tai bradykardiaa, shokkia, metabolista asidoosia, akuuttia palautuvaa munuaisten vajaatoimintaa, tubulaarista nekroosia ja elektrolyyttihäiriöitä.

Vierailija
11/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitutti ja toi on mun keino purkaa pahaa mieltä, tyhmää eikö? ;D

Sä oot oikeesti hiukan lapsellinen. Sulla on varmasti joku persoonallisuushäiriö, eikö niin? Rajatila?

Vierailija
12/21 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Panadol, joka suodattuu maksan kautta. Juo ainakin paljon esim. vettä ja mehua, auttaa tuo juominen munuaisia.

Vierailija
13/21 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unipilleriä.

Vierailija
14/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nää tantat täällä on 'hiukan' lapsellisia. Miettikääpä kun oma lapsi tulis tälläsestä sanoon niin sanoisitteki hänelle 'ootpa lapsellinen'. Kuolkaa saatana

Vierailija
15/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut tappaa ittes niin vedäppäs tyttö kuules jotain vahvempia lääkkeitä (mieluiten reseptillä saatavia uni- ja kipulääkkeitä sekasin viinan kanssa). Tuo on vaan naurettavaa. Jää henkiin mutta sisuskalut menee pilalle ja siitä saa henkisen kivun lisäksi fyysisiä kipuja. Uusia elimiä et saa kun ne olet itse tuhonnut. Idiootti.

Vierailija
16/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 02:01"]

Mun mielestä nää tantat täällä on 'hiukan' lapsellisia. Miettikääpä kun oma lapsi tulis tälläsestä sanoon niin sanoisitteki hänelle 'ootpa lapsellinen'. Kuolkaa saatana

[/quote]

Hienosti nostettu yli 4 vuotta vanha aihe.

Vierailija
17/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies napsi aiemmin Buranaa kaikkiin särkyihin koko ajan, ja kun tuli kroonisempaa päänsärkyä niin otti niitä 800mg tabuja monta päivässä, jopa 8 kpl.

Jossain vaiheessa hänellä alkoi olla verta ulosteessa (ja ehkä muitakin oireita, ei kertonut minulle). Yleensäkin epämääräisiä vatsaoireita. Useamman kuukauden kuluttua diagnosoitiin krooninen suolistotulehdus, johon oli perinnöllinen taipumus mutta jonka laukaisi luultavasti tuo holtiton särkylääkkeiden syönti.

Miehelläni on lääkitys loppuelämänsä, ja hän käy tähystyksessä (ei kivaa) ja kontrollissa parin vuoden välein.

Kannattaa ehkä miettiä, onko järkeä syödä särkylääkkeitä turhaan. Annosteluohjeen mukaisesti ne ovat turvallisia, mutta jos ohjeita ei noudata, seuraukset eivät välttämättä ole kivoja.

Vierailija
18/21 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo onko valoo?

Vierailija
19/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on talvisin säännöllisenä lääkityksenä hermokipulääke ja 4 g panadolia päivässä. Olisi 4 g buranaa, jos voisin sitä syödä allergian takia.

Yhdellä kerralla ei tietenkään ole järkevää vetää 4 g, mutta esim neljään jaettuna se on ihan ok. Pitkän ajan käyttö tietenkin vaikuttaa maksaan/munuaisiin (riippuen lääkkeestä), mutta sekin on yksilöllistä.

Vierailija
20/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi